maandag 29 oktober 2012

Een mooi stilleven....


Deze foto's heb ik onlangs gemaakt van een sfeerhoekje in onze woonkamer....

Op de foto zie je een oude snoeppot gevuld met brocante klossen garen.

Naast de snoeppot staan een paar oude, versleten kinderschoentjes.


Het lijkt zo wel een schilderijtje van de Friese kunstschilder Jopie Huisman.
Waarvan ik een groot bewonderaar ben.


Deze versleten kinderschoentjes vind ik prachtig!!!

Voor decoratie in onze woonkamer, doen ze het nog prima.

Samen met de oude glazen snoeppot vormen ze een mooi stilleven....

Liefs, Geartsje


14 opmerkingen:

  1. Zeer geslaagd hoor die klossen in de glazen pot! De schoentjes zijn ook zo lief om er bij te zetten.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind t geweldig zo!!!heel mooi!
    Fijne avond en lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een hel mooi plaatje samen. Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoekje! Ik heb zo'n pot in de keuken staan en gevuld met oude vormpjes erin.
    Fijne avond, groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Geartsje. Tot zondag!
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk!.
    Fijne avond verder,
    groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief die schoentjes en met die mooie pot met klojes is het een prachtig stilleven .
    Geniet ervan groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal leuk! Houd ik ook ontzetend van.
    Tot blogs,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ben ook fan van jopie huisman wat een mooie schilderijen he .
    maar jij hebt ook een mooi schilderij gemaakt zo leuk die oude schoentjes .

    een fijne dag grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooh heerlijk hoekje en die schoentjes ze zijn super mooi! en jopie jaah die man kan schilderen zeg!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk he, wat voor de een de prullebak in mag is voor de ander moooi in woonkamer en ik geef je helemaal gelijk. Hou er ook van hoor.

    Lieve groet Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, ik ben ook helemaal weg van z'n schilderijen. Krijg je nou niet de neiging om zo'n mooi plaatje na te gaan tekenen of schilderen? Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sfeervol!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen