woensdag 17 oktober 2012

Heide...

Bij me thuis staat op een kastje een Franse gietijzeren pot, gevuld met prachtige Heideplantjes in de mooie kleur paars.


Ik weet niet hoelang de plantjes het gaan volhouden. 
'K ben niet zo braaf met water geven.


Maar ik doe m'n best om goed voor ze te zorgen.


En tot nu toe doet de Heide het goed!!!

Ze staan toch al meer dan een week binnen...

Mocht het toch moeilijk gaan met ze, dan zet ik ze buiten...

Fijne avond.
Liefs, Geartsje

P.s. Vanavond nog een up date in m'n webshop rond een uurtje of 8. 
www.geartsje-webwinkel.nl




9 opmerkingen:

  1. WAT LEUK!
    WE HEBBEN DE ZELFDE POT.

    IK HEB ER EEN NIEUW SOORT GRIJZE VETPLANT(SEDUM) IN MET ROZE BLOEMETJES.

    MOOI MET HEIDE DIE POT VAN JOU! MET DIE VERWEERDE SPIEGEL!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee nou ja, zeg, in mijn vorige post heb ik ook een pot laten zien die hierop lijkt. Toevallig, want zo vaak zie ik ze ook weer niet. Ik vind 'm prachtig staan met heide.
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed idee, heb zelf zo'n gietijzeren jardiniere buiten staan en toevallig vanmiddag nét ook heide gehaald, hoort echt bij deze tijd vind ik. 'k Ga vanavond zeker even kijken of je nog leuke 'nieuwe'dingen hebt.
    groetjes,
    Bertha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor! Je kunt ze ook laten indrogen, maar dan valt het wel erg af. Prachtige pot trouwens, groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ze ook net gekocht, het hoort zo bij deze tijd van het jaar.
    En ook al geef je ze geen water, ze blijven weken mooi!!!!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het heel leuk staan zo met die mooie spiegel erachter, bedankt voor het idee.

    Heide is volgens mij een dankbaar plantje die het altijd wel goed doet.

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie pot! Volgens mij is heide niet zoveel verzorging nodig, maar ik heb ze voor de zekerheid maar buiten gezet...

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het staat heel moi. Ik vind heide in een pot of bak veel mooier als gewoon in de gront. Zeker zo met het contrast van die witte bak. Verry shon =)

    Liefs Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoort echt bij de herfst, heide, en heeft niet veel nodig gelukkig:) Pracht ook je postbakje uit de vorige post! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen