maandag 5 november 2012

Fair: Brocante in de kerk

Gisteren stonden we op de fair:
 "Brocante in de kerk"in Edam.
Wat een prachtige fair was dit!!!!

Er stonden ca 45 kramen met de mooiste brocante.
De fair werd druk bezocht.

Voordat de fair van start ging heb ik snel nog wat foto's gemaakt van onze kraam.
Ik had meer foto's gemaakt, maar er zijn helaas ook een paar mislukt.

Zo hebben jullie een impressie van hoe de kraam er uit zag.

Eigenlijk wou ik meer spullen mee nemen.
 Helaas bleek onze auto te klein.

Vol is vol.


Dit is de zijkant van onze kraam.
Deze hadden we ingericht met oud linnengoed.


Aan de kapstok hangen oude nachthemden, een bruidssluier met een door mij gemaakt rozendiadeem.

Een paar lange onderbroeken met lint en kantjes. 

Een corsethemdje met prachtig kant, enz.


Een romantisch hoekje op de kraam....


Twee oude vintage jurkjes....


Op het tafeltje voor de kraam staan enkele oude perronmandjes, een rond mandje en handspiegel...



Leuke doosjes en lief rozen blikje....


Mooie oud paspoplijfje, een mandje vol met oude kanten kraagjes...


Etagére met daar op enkele sfeerlichtjes, labels en bundeltjes kleine kaarsjes...



Deze sfeerlichtjes heb ik op veler verzoek weer gemaakt.
Ze blijven speciaal...




Bruintje Beer...


Een bak vol engeltjes....


Vleugeltjes met engelenlabel...


Dit waren de foto's van onze kraam.

Ik zit nog na te genieten van deze mooie dag.

Veel leuke mensen ontmoet en gezellige gesprekken gehad.

Ook een compliment voor de organisatie van de fair, perfect allemaal!!!!
Zeker voor herhaling!!!

Liefs, Geartsje

11 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zo genoten hebt, je kraam zag er prachtig uit!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kraam zag er idd prachtig uit.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zag het er mooi uit jij bent vast niet met een volle auto terug gereisd .
    ik had het graag met eigen ogen gezien maar helaas werd mijn nicht ziek (griep) dus kon ik niet :( .
    hoop nu op volgend jaar .

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat moet een heerlijke dag zijn geweest~~! Je kraam zag er in elk geval fantastisch uit....Mijn moeder en ik zijn van plan om binnenkort eens langs te komen en heerlijk te sneupen in je winkeltje Ik heb er zin in~! Ik laat het je weten...
    Fijne dag, groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig!!jammer dat t voor mij zo ver was.Maar misschien beter voor de portemonnee :-)
    Maar als ik s in de buurt mocht zijn kom ik zeker je winkeltje s bezoeken.
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Geartsje

    Ben je een beetje bij gekomen...wat was het druk he??!! Gelukkig heb jij nog foto`s kunnen maken van je kraam!! Ik heb er maar 2....
    Het zag er super uit !!!

    Leuk dat je er was hoor!!! Enne dank je voor het complimentje!
    Lieve groet Petra Fort lapin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kraam had je Geartsje!!
    Ik ben niet geweest, wij hadden vrienden vanuit Tsjechië over en dan moet je keuzes maken.
    Fijn te horen dat het een zeer geslaagde dag was en wie weet misschien tot volgend jaar.
    En nu lekker nagenieten én relaxen..

    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaha nu heb ik tenminste een goede blik op je kraam!!kon er niet bij komen en alhoewel ik rustig mn beurt afwachte was er geen doorkomen aan!Het was super!Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joh zeg wat een prachtige kraam had je! Had hier graag bij willen zijn maar moest helaas het weekend werken. Misschien een volgende keer! De kerk is ook schitterend!
    Fijn dat het zo'n mooie dag was!
    lieve groet, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja jou prachtige kraam heb ik mogen bewonderen hoor !!

    en op dat moment stonden dr ook genoeg mensen voor ( haha kon bijna niets zien) dus nog een ronde want ja zulke mooie kramen daar moet je de tijd voor nemen toch om te snuffelen!!

    had me voor genomen om iedereen die ik via de blogs van naam ken me even voor te stellen maar door de gezellige drukte heb ik dat deze keer maar gelaten !

    heb je al is in je winkel mogen ontmoeten en daar kom ik je vast nog wel eens tegen !

    het was een top fair !! en leuk dat zowel de bezoekers als de deelnemrs het als goed geslaagd ervaren!!

    lieve gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben zondag ook even bij je mooie kraam wezen kijken. Het zag er allemaal super uit. Heel sfeervol en veel gezelligheid op zo'n natte regenachtige zondag is dit dan een leuk uitje. Iedereen heeft genoten.Het was een groot succes.

    Groeten, Linda

    BeantwoordenVerwijderen