woensdag 10 oktober 2012

Postkistje.....


Vandaag laat ik jullie een paar foto's zien van een oud postkistje.


Zelf vind ik het een erg leuk ding.

Je kunt er bijvoorbeeld mooie oude kaarten en brieven in kwijt...

Of je dagelijkse post.


Het kistje kun je zo neer zetten of......


.....zo, recht op...


...of zo...  Mogelijkheden genoeg!!!

Vanavond rond de klok van 20.00 uur wordt het kistje in mijn webshop geplaatst. 
Samen met nog meer brocante. 
www.geartsje-webwinkel.nl

Liefs, Geartsje

9 opmerkingen:

  1. ohhh wat istie geweldig mooi!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is erg leuk zeg ,ik vind hem op de 3e foto het leukst staan .
    en inderdaad je heb een hoop mogelijkheden .
    die zal wel niet lang in je webshop staan denk ik .

    nog een fijne dag grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk kistje, Geartsje!!

    Fijne avond
    warme groet,
    Patricia


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn dochter woont met 3 andere mensen in een heel oud pandje en daar hang in het gangetje bij de trap een zelfde postkastje en hij is gewoon nog in gebruik.
    Ik ga nog even in je webwinkel snuffelen.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt n leuk ding!
    Fijn weekend!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! En nog de complimenten voor je reportage in de JDL, ziet er super uit!Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kistje en op vele manieren te gebruiken, deze wordt vast snel verkocht...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen