woensdag 3 oktober 2012

Kijkje in de vitrinekast....

In m'n winkel staat sinds kort deze mooie oude vitrinekast.
De diverse kleine brocante spulletjes staan in het kastje mooi te pronken achter het glas.


Ik doe het deurtje voor je open.....





In het kastje heb ik veelal brocante spullen geplaatst in roze, rode en naturel tinten.


Vanavond vul ik m'n webshop aan, zo rond een uurtje of acht.
www.geartsje-webwinkel.nl 

De spulletjes op de foto geven je alvast een impressie van wat je vanavond kunt verwachten.

Lieve groetjes van Geartsje



7 opmerkingen:

  1. Zo'n kastje doet het altijd goed....komt alles zo mooi in uit....
    Zie veel moois in je pronkkastje.

    Fijne middag

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk mijn ogen uit zo mooi gedaan!
    Leuk om te zien hoe je rood en roze combineerd, ik heb zelf een rood vensterbankje en het roze glas. Bedankt voor het delen van je leuke kastje en inspiratie natuurlijk!
    Je zet me direct aan het werk ;)
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke spulletjes staan erin. Het oude handwerkgerei en de handschoentjes zijn prachtig.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk hoekje zo in de winkel! Mooi gecombineerd!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kastje en wat staan er veel leuke spulletjes in!
    Zelf heb ik ook zo iets kastje maar vind het altijd moeilijk om die leuk in te richten zonder dat het er rommelig uitziet.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kastje!! ik ga zo even bij je kijken hoor in de winkel!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleurtjes en mooie spulletjes!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen