zondag 16 januari 2011

spiegeltje, spiegeltje aan de wand.....





Vandaag plaats ik wederom een paar sfeerfoto's uit het album van mijn webshop.

Ditmaal foto's van een klein, ovaal spiegeltje versierd met schattige engeltjes.

Ik heb het spiegeltje al een poosje in de verkoop.

Omdat ik het zo'n mooierd vind, koop ik het telkens weer opnieuw in.
Net zo lang tot de leverancier het uit het assortiment haald.

Er zijn van die spullen die altijd mooi blijven, tijdloos...niet aan trends en mode onderhevig...

11 opmerkingen:

  1. Wat een dotje, een beetje romanties maar daar hou ik wel van.

    groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een mooie spiegel. Sommige dingen zijn echte blijfertjes.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een schatje en zo mooi gefotografeerd met de weerspiegeling van de kroonluchter erin, geweldig!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een mooie spiegel.

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig is je spiegeltje, ik hou er ook altijd zo van...lijsten en spiegels je kan er geen genoeg van hebben:-)

    Fijne week!
    Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan me voorstellen, dat je er steed weer voor valt...wat een schatje! Deze mag zich de mooiste noemen!

    Spiegels doen het vaak goed.. ik heb er ook een behoorlijk aantal bij elkaar verzamelt in de loop der jaren.

    Fijne avond,
    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie plaatjes Geartsje, van een prachtige spiegel. Kan me voorstellen dat je die steeds opnieuw inkoopt! Fijne avond nog, lieve groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk blog..
    En wat een prachtige spulletjes.
    Zal even gaan kijken in je winkel straks.

    Ik ben volger van je blog geworden...je hebt er een heuse fan bij.

    Liefs,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zelf heb ik ook zo'n soort spiegel. Hoewel ik er eigenlijk nooit inkijk, kijk ik er vaak naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HET IS ZEKER EEN MOOI SPIEGELTJE!!

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schatje, zou er ook als een blok voor vallen, maar dat doe ik al snel als er engeltjes op of aan zitten.
    fijne avond nog verder,
    groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen