maandag 31 januari 2011

oude keukenspulletjes...




Ik ben dol op oud keukengerei.
Bakvormen, eiermanden, kannen enz...
Van aardewerk, emaille en van roestig of lood/zinkkleurig metaal.
Liefst oud en verweerd.
Er mag hier en daar best een stukje af zijn.
Of een deuk, maakt me ook niets uit.
Gewoon lekker shabby.
Hier wat sfeerfoto's van wat oude keukenspulletjes, welke ik vorige week in mijn webshop heb gezet.
Binnenkort zal ik wat oude keukenspulletjes laten zien uit mijn eigen verzameling...

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige oude spulletjes; ga nog even een kijkje nemen in je webshop en ben benieuwd naar je eigen verzameling...

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zul je wel snel een nieuwe eigenaar voor vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor Geartsje die grote foto's.En leuke spulletjes.

    Daag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook zo'n 'tik' met al dat oude keukenspul, zo mooi. Maar ik heb er nu toch wel een beetje een rem op gezet, het wordt een beetje te veel. Ik moet ook nog kunnen koken :-))
    Dat grote bakvorm is overigens ook wel erg mooi..
    Ik ben benieuwd naar jouw keuken spulletjes

    Fijne dag voor vandaag ☼
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Geartje, oud keukenspul vind ik ook geweldig. Ik ben voornamelijk gek op saks emaille maar ook weer niet teveel.
    Je hebt een leuke blog. Ik ga je volgen.

    Lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meisje wat een prachtige oude keukenspullen...en hoe je de spullen op de kiek zet...prachtig..
    Je header is helemaal super.

    Liefs,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, ik ben er ook gek op!!

    Mooie foto's heb je er ook van gemaakt.

    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleren hebben die oude keukenspulletjes van je. Ik zie het graag zo hoor.

    BeantwoordenVerwijderen