donderdag 6 januari 2011

een klein beetje voorjaar in huis....




Het was vandaag zo grijs en grauw buiten.
Ach...het is de tijd van het jaar zullen we maar zeggen.

Een paar daagjes geleden heb ik de kerstspullen er uit gedaan.
En bij de plaatselijke supermarkt wat potjes met narsissen gekocht.
Een beetje voorjaar in huis...

De narsissen heb ik geplaatst in glazen potten.
Omdat deze een beetje royaler van formaat zijn dan de potjes van de narsissen, heb ik ze, voordat ik ze in het glas heb geplaatst, voorzien van witte waxzakken.

Op de salontafel heb ik ook een paar potten met narsissen gezet.
Deze staan in een soort van "dubbele" glazen pot.

De grootsten zijn voorheen lampenkappen geweest.
In de bodem zit een gat, oorspronkelijk bedoeld voor de fitting.
Zo met de kleine er boven op, zie je er niets van.
En het geeft wel een extra leuk effect zo...een pot in een pot.

Fijne avond.

11 opmerkingen:

  1. Het ziet er lekker fleurig bij je uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt heel leuk zo! lekker een beetje van dat frisse groen in huis in deze donkere dagen!

    Lieve groet en een fijne avond,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. joh wat staat dat leuk zeg in die glazen potjes.
    ik word er vrolijk van!
    waar koop je dat waxpapier?
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk he een beetje voorjaar in huis.Staat mooi in die glazen potten.
    Fijne avond jullie,groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig die bollen en mooi in de glazen potten.Leuk dat waxpapier, ken ik ook niet,
    lieve groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Geartsje, het ziet er heerlijk voorjaarsachtig uit bij jou! Heb een vraagje voor je, verkoop jij die waxzakken in de winkel, want dan kom ik morgen in gestrekte draf naar je toe, want ik ben er al heel lang naar op zoek. En zo niet, mag ik dan weten waar ze wel te koop zijn??? Lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk !!
    Die waxzakken vind ik ook helemaal super .
    Staat een stuk leuker dan het donkere aarde...

    groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die ziet er leuk uit. Ik schreef in mijn post al, ik heb geen inspiratie meer..maar nu ik dit allemaal zie. Leuk, leuk!!

    ☼ Laat de LENTE maar komen ☼

    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor ziet er mooi uit, die waxzakken zijn enig, en zo hebben je lampenkappen een nieuw leven goed idee. Waar kan je dat waxzakken krijgen. Ik zelf moet nog ff wachten met opleuken want wij zijn de keuken aan het opfrissen. Maar het kom wel goed.

    groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Ik sta het mezelf nog niet toe om lentebloemen in huis te zetten. Dat 'mag' ik pas van mezelf als het maart is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Une agréable découverte: votre blog et vos photos sont magnifiques. Vraiment très très jolies vos compositions printannières!!!Salutations Laure

    BeantwoordenVerwijderen