zondag 9 januari 2011

oude klosjes met kant....





Vanmiddag ben ik wat aan het spelen geweest met foto's uit mijn webshop.
Een paar foto's heb ik samen gevoegd in een kleine collage.

Ik plaats foto's in mijn webshop en verder doe ik er niets of bijna niets meer mee.
Soms zijn de foto's best leuk gelukt, dat het eigenlijk zonde is om ze alleen maar in een album op de computer op te slaan.

Zo nu en dan zal ik uit mijn webshopalbum wat foto's op mijn blog plaatsen.
En sorteren op onderwerp.
Het is mogelijk dat sommige artikelen dan misschien al verkocht zijn.

Waarschijnlijk ga ik ook foto's plaatsen van artikelen, die mogelijk een paar jaar geleden al zijn verkocht. Maar nog steeds het bekijken waard zijn.

17 opmerkingen:

  1. Prachtige plaatjes, mag je vaker doen. Maar misschien toch wel leuk om erbij te zetten of het nog te koop is?
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's; inderdaad een goed idee om ze met ons te delen...

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk je foto's ik ben een fan
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi zoveel kant en van die oude klosjes, super.

    Nog een fijne avond groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's, goed idee om ze te plaatsen altijd leuk plaatjes kijken.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk hoor, ik plaats ook regelmatig foto's uit m'n webshop op m'n blog. Sommige kom foto's kom je dus twee keer tegen, maar ach, niet alle bloggers kijken in de webshop, en niet alle webshop klanten kijken op m'n blog......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,leuk die foto's van de klosjes met kant.
    Een fijne avond en groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's is inderdaad zonde om ze niet te laten zien hier.
    Lieve groet,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's !!
    Ik ben gek op dat kant.....

    groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's, leuk voor inspiratie. Ik heb zelf een keer een fotoalbum gemaakt met de mooiste foto's uit de webshop van 1 jaar op onderwerp. Blijft leuk om terug te kijken. (En van sommige dingen spijt dat ik ze verkocht heb!)

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit zijn idd "bewaarplaatjes" Laat maar komen de rest, verkocht of niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het blijft mooi, klosjes met prachtig kant.
    Geweldige foto's hoor. Blijf ons maar verrassen met al dat moois.

    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's. Hier hou ik wel van, oud kant met het verweerde van de klosjes, mooie combi!

    Fijne dag vandaag,
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ohh leuk, klosjes blijven gewoon leuk he, had zaterdagavond wat op mp gezet, maar was binnen 10 minuten al bijna alles weer kwijt (wel leuk natuurlijk, maar zonde dat ik zoveel moeite heb gedaan om een foto te maken haha)
    kom maar op met je foto's, echt genieten !!!
    Groetjes en een fijne week gewenst!
    Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke hobby, en sfeer opsnuiven is soms ook al genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig die oude klosjes met kant,
    Alleen de fotos zijn al mooi of het nu nog te koop is of niet.
    hele fijne avond nog,
    groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik vind het zo leuk bij jou dat ik me spontaan opgeef als volger,waarom wordt een mens toch zo gelukkig van die oude klosjes garen? Is het omdat het herinnert aan de tijd dat moeders nog op de bank kleding zaten te maken?

    BeantwoordenVerwijderen