maandag 10 mei 2010

vakkenbakje







Ik heb het een paar weekjes rustig aangedaan voor wat betreft het bloggen. Er breekt nu een drukkere tijd aan in de winkel. Veel toeristen zijn er op het moment in ons dorp en het was afgelopen zondag moederdag. Dus dan weet je het wel...
Vorige week dinsdag werd er een grote pallet bij me afgeleverd. Enorm hoog en afgeladen met dozen. In die dozen zaten allemaal mooie spullen voor mijn winkel en webshop.
Ondertussen is alles uitgepakt en in de winkel geplaatst. En heb ik foto's van de spulletjes gemaakt en deze vanochtend in de webwinkel gezet.
Bij de nieuwe spullen zat ook dit leuke decoratiebakje. Ik vind het zo'n leuk en handig ding. Je kan er van alles in kwijt. Ik kon het dan ook niet laten om me zelf ook zo'n leuk bakje te geven. Er staat er nu één thuis bij mij op een kastje in de woonkamer. Ik heb er wat leuke spulletjes in gedaan. En er een paar kiekjes van gemaakt. Fijne avond.

10 opmerkingen:

  1. Inderdaad een handig bakje. Maar bij ons wordt het zo gauw een troepbakje. Bij het langslopen kieperen ze er van alles in. Heb jij dat niet??????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je niet de neiging om alles in je eigen huis neer te zetten, wat er binnen komt voor je winkel..
    Lijkt mij zo verleidelijk..
    Groet, cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zo'n gruttersbakje!!! Leuk ook de wijzerplaten zijn deze van karton????? En verder sluit ik mij aan bij Cobi, lijkt me heel verleidelijk allemaal,
    groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk dat bakje! Ik vindt dat altijd zo knap gedecoreerd hier in blogland! Bij mij zou dat ook niet werken geloof ik, ik durf er niet eens aan te beginnen hihi! Ik denk dat het binnen de korste keren vol zou liggen met snoep, strijkkraalcreaties, touwtjes (nee niet van die mooie) enz...
    En inderdaad lijkt me het super verleidelijk al dat inkopen!
    Ik ga nog eens in je winkel rondneuzen!
    fijne avond, lieve groet Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo een bakje (ongeveer) heb ik ook maar het staat ergens in een kast met........inderdaad prulletjes, vanalles en nog wat dat eigenlijk geen plek heeft en dus daar belandt.
    Als ik jouw prachtige foto's zie dan denk ik: morgen kieper ik het leeg en ga ik het eens echt 'gebruiken' ;)
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Geartsje, wat een leuke dingen laat je ons zien. Ik ben steeds al van plan om een keer bij je te komen winkelen, want woon niet zo ver weg, maar op de een of andere manier komt het er steeds niet van. Ga nu even in de webshop kijken. Fijne avond, groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoor het al, zou funest voor me zijn een eigen winkeltje, zou veel te veel naar mijn eigen huis verdwijnen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Geartsje,
    Leuke kiekjes heb je weer gemaakt,en leuk gedecoreerd.Die bakjes zijn ook overal leuk voor.Trouwens,je hebt weer leuke nieuwe spulletjes.
    Groetjes,see you.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He Geartsje
    Ik kom zo maar even via via bij jou op het blog terecht en dat vind ik helemaal gezellig!!
    wat een leuke site! Je vakkenbakje is top!
    Mooie foto's ook!!
    Ik ga je volgen hoor want ik wil nog veel meer van je zien!
    En als je zin hebt kom dat ook eens bij mij achterom
    groetjes yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk zo'n van alles en nog wat bakje !!!
    en je wijzerplaatjes zijn prachtig !!
    ben weer een beetje bij met lezen en foto's kijken, e hebt prachtige posten gemaakt, heerlijk om naar te mogen kijken
    fijn weekend nog!!
    Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen