zaterdag 15 mei 2010

kaarten uit een ver verleden...





Vanochtend vroeg ging de bel.
De bezorger van TNTpost stond op de stoep en kwam een pakje afgeven.
Wat zat er in het pakje????
Deze prachtige kaarten. Ik had ze besteld bij een kleine uitgeverij.
Het zijn replica's van oude kaarten. Er zijn 20 verschillende (voorlopig).
Ze zijn zo mooi!!
Ik heb ze in een leuk rekje in de winkel gezet.
Op de foto's laat ik je een kleine impressie zien.
De rest kun je vanaf dinsdag in mijn webshop bewonderen.
Alvast een fijne zondag.

7 opmerkingen:

  1. Oh wauw Geartsje, moet ik nu alweer terugkomen (haha). die kaarten gaan vast als zoete broodjes over de toonbank, wat zijn ze leuk!
    Vond het erg leuk om je te ontmoeten vorige week, en ik ben erg blij met mijn aankopen. Die ga je nog wel terugzien op mijn blog, maar ben nu even druk in de tuin, jaaaa, we kunnen maar een ding tegelijk he!
    Fijne zondag, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten zijn dat met een hoog nostalgisch gehalte, de meisjes zijn ook allemaal zo schattig hè.......
    fijn weekend , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten, die randjes maken het ook zo leuk he!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,ze zijn schattig.Helemaal leuk.Mail je me?
    groetjes Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha Geartsje
    Ze zijn zo schattig1!
    Je blijft er naar kijken hé
    Ik ga bij je webwinkeltje kijken hoor!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaartjes hè? Een aantal daarvan hebben ze bij ons in de buurt ook in een woonwinkeltje, heb er gisteren 2 gekocht ;-))
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen