woensdag 19 mei 2010

zo'n mooierd...






Op zoek naar leuke brocante spulletjes liep ik, bijna letterlijk, deze paspop(buste) tegen het lijf....
Ik wist niet wat ik zag!!!Hier was ik al zo lang naar op zoek.
En afgelopen zondag stond ze daar, zomaar, tussen allerlei brocante.
Het is zo'n mooierd!!!
Ze heeft geen poot om op te staan en boven aan de hals mist ze de knop.
Maar dat maakt me niets uit. Ik vind haar mooi zoals ze is.
Het lijfje is gemaakt van een soort van kartonachtige papier-maché. Gehavend zwart. Mooi brocant dus!!
Deze prachtige dame blijft bij mij thuis.
Ik moet nog een mooi plekje voor haar zoeken, heb al een ideetje. Dat gaat helemaal goed komen.
Je begrijpt met deze brocante vondst kon mijn zondag niet meer stuk.
Groetjes van Geartsje

14 opmerkingen:

  1. Nou Geartsje,je hebt niets teveel gezegd.Deze buste is echt prachtig,die zou ik ook niet hebben kunnen weerstaan.Ze zal zeker mooi staan bij jou thuis.Leuk dat je zo goed geslaagd was.Zie je weer,tot mails.
    Fijne avond,je zult nog leuke reacties gaan krijgen.Daaaag.
    Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan het me helemaal voorstellen dat je op deze dame gevallen bent.. en ach zo heeft ze net zo goed haar charme, laat maar lekker pronken.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige vondst en dat zomaar tussen al dat brocante, ja dan ben je een geluksvogeltje...Geef haar maar een mooi plekje, dan verdiend ze:-)

    groetjes,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi exemplaar, daar zou ik ook blij van geworden zijn als ik haar tegen was gekomen! Zoek er maar een mooi plekje voor...dat zal vast lukken!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super aanwinst , ik vind haar ook erg mooi !!
    Staat ook zo mooi daar tussen al die andere spulletjes , ben benieuwd waar ze nu uiteindelijk terecht komt , wel weer foto's maken hè!
    fijne avond verder , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo vond ik er eens een op koninginnedag...voor weing en oud!! ik kon wel huppelen zo blij...

    geniet van je mooie aanwinst!
    groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooh Geartsje, wat een beauty, deze dame (of deel daarvan dan, ha ha). Kan me voorstellen dat je deze voor jezelf houdt, als je haar in de winkel had gezet, was ik morgen nog bij je langsgekomen.... Zoek er maar een mooi plekje voor, maar dat komt vast goed!
    Fijne avond en voor straks lekker slapen, lieve groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze is inderdaad prachtig! Ik kan me voorstellen dat je deze dame graag thuis wilt houden!
    Hugs, nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, die is idd gááf! Daar ga je zeker en vast een mooi plekje voor vinden.
    Heerlijk, hè, als je dan zo onverwachts tegen iets aanloopt wat je al zo lang zoekt.
    Geniet maar lekker van deze dame.

    Liefs Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu begrijp ik wel heeel erg goed dat je die gaat houden want ze is inderdaad supermooi!!
    Die krans (ja, ik heb een kransentik) die je erachterin hebt staan vind ik ook prachtig :)
    Fijne dag nog van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een beauty!!
    Ik heb je bij m'n favorieten gezet, je hebt een prachtig blog!
    fijn weekend, groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Idd. prachtig, zelf heb ik er niets mee, maar bij anderen vind ik het altijd wel mooi staan, komt natuurlijk dat het niet in mijn interier staat, maar ga snel even een blik in je winkel werpen hoor. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat kan ik mij goed voorstellen dat je zondag goed was. Ik heb er ook ééntje gekocht nog niet zo lang geleden en ben er ook superblij mee.
    Geniet er nog van ....
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mmm, Prachtig deze oude dame, ze is mooi zoals ze nu is, en ook al is de poot en de knop er niet meer bij
    ik heb trouwens op de Summerfair vorig jaar een prachtige oude knop voor de paspop gevonden, in een rommeldoosje onder een tafel voor 0.50 cent
    dus wie weet heb je nog eens een gelukje, en anders blijft ze gewoon zo mooi te wezen :-)
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen