maandag 3 maart 2014

Thuis.....voor en na (2)

De afgelopen dagen weer wat aan het schuiven geweest in huis.

De styling op de kast met het kozijn weer ietsje veranderd...








Beetje twijfelen over de paspopbuste...


Deze opstelling met de zwarte buste vind ik voor de verandering ook wel verfrissend...




Toch weer iets veranderd.



Deze zwarte buste stond enkele jaren in onze hal. 

Ze staat nu op de kast en in de hal staat nu de linnen buste. 


Dit schattige paardje heb ik vorige week online gekocht bij De Tweede Lente.

Ik vind het echt een hele mooie aankoop.




Voorlopig zal deze opstelling wel zo blijven staan. (denk ik)

Liefs, Geartsje


8 opmerkingen:

  1. wat een geweldige foto's!!!heb zitten genieten.en idd...dat paardje: wat een bjoetie!!!Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi mooi!


    Lieve groet uit het Zuiden,

    Nadine

    My little white home by Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't ziet er weer super uit en je hebt echt een heel mooie aankoop gedaan met dat paardje!
    lieve groetjes, Bertha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het er echt zo gaaf uitzien bij jou! En wat leuk, volgens mij staat op de eerste foto dezelfde jardinière als ik heb. Op mijn allerlaatste blogpost zie je hem staan met papieren rozen erin.
    Ik wilde dat ik dichterbij woonde dan kwam ik eens langs met je verkoopdagen. Helaas woon je me iets te ver...
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmm, het is echt genieten bij jou! Prachtige foto's. Je paardje is echt een mooie aanwinst. Wie zou daar vroeger mee hebben gespeeld....? En van je oude raamkozijn ben ik ook helemaal weg van, zo mooi...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat ziet dat er super uit!
    Het raam is prachtig!
    lieve groet ,Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your Home is like a Dream!Everything ~ everywhere is beyond beautiful!!!!
    Tovehugs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig interieur. Ben er weg van.
    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen