dinsdag 22 november 2011

"KRYST by GEARTSJE" deel 2

Vanmiddag nog wat sfeerfoto's gemaakt in mijn woonwinkel...



Het was nog een hele klus om goede foto's te maken, omdat het (al een aantal dagen) nogal somber weer is. En ik maak geen gebruik van de flitser op mijn camera...



Maar met behulp van een fotobewerkingsprogramma lukte het...



Morgenavond probeer ik nog wat foto's te plaatsen...



Ik heb ook een speciaal "KRYST bij GEARTSJE" album aangemaakt op picasa.pimpstart.nl (Geartsje)
Hier kun je meer foto's bekijken...

Lieve groetjes, Geartsje

9 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er mooi en gezellig uit, o heerlijk om je winkel zo te mogen stylen...geweldig leuk, Ik geniet hoor.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De sfeer foto's zijn goed gelukt. Ik gebruik ook niet altijd een flitser, de foto's kunnen dan zo anders worden dan hoe je in gedachte hebt. Misschien kan je iets op je camera instellen wat belichting betreft?

    Fijne avond
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja idd. erg mooie fot's zijn en en worden het zonder flits! Mooi bewerkt..groetjess Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto´s!!Ik zie op de bovenste foto t zelfde mariabeeldje staan als ik pas heb gekocht!!
    Fijne dag en lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu je foto's zijn prachtig geworden....wat een heerlijke sfeer.
    Ga straks even heerlijk je overige foto's bekijken....geniet momentje.
    fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende foto's!
    Wat een heerlijke sfeer.....
    Ga eens in de webshop rond kijken;-)
    Een fijne dag!

    Hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's! Om heerlijk bij weg te dromen.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed gelukt zeg! Ik fotografeer ook niet met flitser maar met mijn donkere spulletjes is dat een hele toer!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig sfeertje op je foto's, ga nog snel even op picasa kijken, want ik ben gek op al die kerstinspiratie!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen