maandag 28 november 2011

"KRYST bij GEARTSJE" deel 5



Het ging fantastisch afgelopen weekend.
Veel mensen kwamen een bezoekje brengen in onze winkel.
Er hing een gezellige sfeer.

Ik heb voordat de winkel open ging (en tussen door) nog wat foto's kunnen maken.
Ik laat hier 2 foto's zien.
De overige staan op picasa.pimpstart.nl - Geartsje - album "KRYST bij GEARTSJE".

De volgende "KRYST bij GEARTSJE" zal zijn op 9 en 10 december.
Meer info vind je op www.geartsje.nl

De winkel is vanzelfsprekend altijd open op de vrijdag- en zaterdagmiddag. Maar op 9 december zijn we extra ook s'avonds open tot 21.00 uur.
Fijne week. Liefs, Geartsje

6 opmerkingen:

  1. Ziet er op de foto prachtig uit maar je moet het ook echt zien. Dan is het zo,n mooi sfeertje, het linnen is helemaal goed, nu de tijd nog om de stoelen over te trekken.

    Het bezoek van Thijs is helemaal goed afgelopen. Het pompen gaat gepaars met een flinke uitstoot, wat voor ruis zorgt maar is verder niet erg. Gelukkig en we zijn erg blij.

    Tot gauw en een fijne en drukke winkeldagen

    groeten Hans en Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms zou ik toch willen dat ik wat dichter bij je in de buurt zou wonen. Dan had ik zeer zeker een bezoekje aan je gebracht. Je zet hier zo'n prachtige mooie sfeer neer, geweldig!

    Geniet ervan
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja woonde ik maar wat dichterbij, ik zou veel voor je deur staan denk ik. De foto's zeggen al genoeg.
    Zo mooi allemaal.
    Ben ook blij dat het goed met je gaat.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PLAATJE BIJ JOU ZEG!!
    ERG MOOI!
    FIJNE WEEK,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's! Ik kom een keertje langs.

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh....wat een prachtige mooie spulletjes zijn dit toch allemaal.
    Ik zet hier heerlijk te genieten van al het moois!
    En wat fijn dat er zo lekker veel mensen zijn langs geweest..

    Wil je goeds wensen,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen