donderdag 24 november 2011

"KRYST bij GEARTSJE" deel 4





De hele dag nog druk in de weer geweest voor de laatste loodjes....
Morgenmiddag gaan we van start met "KRYST bij GEARTSJE"
Vanavond ga ik ook nog het één en ander doen in de winkel.
Er moet nog een kerstboom(pje) geplaatst worden.
Alles nog even doorlopen of alles klopt, enz, enz...
De puntjes op de i zetten zeg maar.
Het zal wel laat worden denk ik...

'K heb helaas maar een paar sfeerfoto's gemaakt aan het eind van de middag...
Misschien als het lukt morgenavond laat nog wat meer. En anders zondag, dan heb ik iets meer tijd.
Fijne avond. Liefs, Geartsje

5 opmerkingen:

  1. Wat een werk, Geartsje, maar wel superleuk om te doen natuurlijk en het ziet er prachtig uit! Veel succes met de Kryst-dagen in je winkel.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er supergezellig uit,ik wou dat ik in de buurt woonde!!!!Wens je hele gezellige kerst verkoopdagen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben razend benieuwd wat je er voor moois van hebt gemaakt,zo in kerst sferen!!! Ik kom 3 december kijken,met mijn zusje!!
    Tot dan!!
    Ina van Dijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er prachtig uit je hebt zeker eer van je werk hoor! wauw
    Fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De foto's zijn mooi en zacht.
    Maar meis je hebt het zo druk als een klein baasje...
    Ik weet zeker dat je hele gezellig Koopkerstdagen zult hebben..en als ik in de buurt bij je woonde dan kwam ik zeker effies bij je koekeloeren..

    Wens je alle goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen