woensdag 27 april 2011

Brocante Dagen.....groot SUCCES!!!!!

















De Brocante Dagen waren zoals je hierboven al kunt lezen een ENORM SUCCES.
Het was in één woord GEWELDIG!!!!
Ik ben er helemaal blij van!!!
Dus zeker voor herhaling volgend jaar!!!

In de aankomende zomermaanden, juli en augustus gaat onze woonwinkel ook, buiten de vaste openingstijden om, extra enkele zondagen open.
De data hiervan zijn nog niet bekend. We kijken ook een beetje naar het weer.

Ik heb een aantal foto's geplaatst van de Brocante Dagen.
Kun je een beetje sfeerproeven.
Van de meeste foto's heb ik collages gemaakt.
Ook heb ik een aantal foto's geplaatst in mijn album op Picasa. www.picasa.pimpstart.nl - album: Geartsje.
De openingstijden zijn voor de aankomende zomerperiode uitgebreid met 1 extra middag open. Kijk voor de openingstijden op onze website: www.geartsje.nl

11 opmerkingen:

  1. Fijn dat het een groot succes was! De foto's zijn prachtig; zie allemaal mooie spullen voorbij komen.

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er ook allemaal super uit!
    Fijn dat het zo'n succes was....al het harde werken dus niet voor niets geweest!
    Fijne avond en groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat superfijn Geartsje dat de dagen zo goed zijn verlopen!!!
    De sfeer is ook helemaal goed, ik kom snel nog eens weer bij je langs als ik bij mn vriendin in Lemmer ben...

    Geniet lekker na!
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er geweldig uit, mooie foto's, mooie spullen!! fijn dat het zo'n succes was!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo wat heb je enige spulletjes, tjonge het kriebelt ervan,hihi. Fijn voor je dat het eensucces was, et ziet er ook eruhg leuk uit! Fijne avond, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. altijd fijn dat het een succes is en eerlijk gezegd, met zulke spullen, wie wil daar niet op af:)))
    Succes verder maar dat komt helemaal goed
    fijne dag
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi,
    leuk die foto's ter meer omdat ik mezelf meteen weer door je zaak zie lopen haha

    nou als de data bekend zijn hoor ik het wel
    want als ik kan kom ik zeker weer langs hoor!!

    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi het ziet er ook gezellig uit op de foto's
    veel plezier morgen met koninginnedag
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW!
    What lovely things!!
    I want everything!! :)

    Hugs Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke foto's en leuke spulletjes! We hopen zeker een keertje langs te komen om wat in te kopen :) Zeer sfeervol!
    Groetjes, Claire

    24HOMES

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je complimenten Geartsje maar jouw foto's mogen er ook zijn hoor !! Prachtige collages maak je ook en je winkel leent zich daar natuurlijk ook goed voor ....

    Fijn dat de brocante dagen zo'n succes was , ziet er ook heel gezellig uit daar bij jou .

    Fijne week verder , hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen