maandag 18 april 2011

Brocante Dagen.......




Zo spannend.... De voorbereidingen zijn in volle gang.....




Tijdens en rond de paasdagen......




...organiseren we in onze woonwinkel, het binnenplaatsje achter de winkel én..... als extraatje in het zgn "boerenschuurtje" ......BROCANTE DAGEN......



Alle ruimtes zijn sfeervol aangekleed met brocante meubeltjes. En huis-, tuin- en keukenspulletjes in de landelijke, brocant-scandinavische stijl....

Voor meer informatie (data, openingstijden enz.) kun je een kijkje nemen op www.geartsje.nl of www.geartsje-webwinkel.nl

Als het lukt qua tijd, probeer ik aan het eind van de week nog wat sfeerfoto's te laten zien...

7 opmerkingen:

  1. Zeker spannend ja. Maar wat ziet het er geweldig sfeervol uit. Het wordt vast een succes!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! De foto's zien er in ieder geval al heel sfeervol uit, dus het gaat vast allemaal goed komen. Veel succes met de voorbereidingen.

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, ik wens jullie alvast heel veel succes met alles en genieten van deze mooie dagen..
    Ik ben met Pasen in het zuiden des lands, dus zal er niet zijn.
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, en ook spannend, heb je het al vaker gedaan of niet ?
    mijn zus en ik gaan voor het eerst op Brocante op de dijk staan, vind het ook superspannend, hoeveel spullen moet je meenemen, zijn het spullen waar de mensen naar op zoek zijn brrr, vind het best wel eng haha
    ik wens je heel veel succes, aan de gezelligheid en spullen zal het niet liggen, want die zijn er bij jou in overvloed !
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat ziet dat er gezellig uit! Wat ontzettend jammer dat het te ver van Haarlem af is, anders was ik zeker komen kijken. Het belooft ook nog eens heel mooi weer te worden dus het gaat vast gezellig druk worden bij jullie.

    Heel veel plezier!

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er prachtig uit zeg!!
    Fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je iets dichterbij was kwam ik zeker eens kijken. Veel succes, het ziet er leuk uit.

    Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen