donderdag 21 april 2011

alvast een voorproefje.....

Morgenmiddag vanaf 12 uur gaan we van start met de BROCANTE DAGEN in onze woonwinkel, het binnenplaatsje en het speciale "boerenschuurtje" achter de winkel.



Het was een leuke uitdaging om het schuurtje te stylen. Deze word eenmalig bij het geheel betrokken. Zelf ben ik erg tevreden over het resultaat.....Ik laat jullie als voorproefje wat fotootjes zien. Volgende week meer....



De data van de BROCANTE DAGEN:
vrijdag 22 april van 12 tot 18 uur.
zaterdag 23 april van 12 tot 17 uur en
paasmaandag 25 april van 12 tot 17 uur.
Overige info (o.a. adres en routekaart) vind je op www.geartsje.nl



Fijn paasweekend...

10 opmerkingen:

  1. Oooh als ik in de buurt was geweest...

    Ik wens je een heel fijn Paasweekend toe ☼
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee, kon ik maar langskomen maar ja...Friesland is wel erg ver rijden ;)

    Veel plezier en goede zaken toegewenst!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat leuk allemaal. Zover helaas. Ik wens je veel kopers. Lieve groet leni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet niet of we er aan toe komen dit weekend, maar wanneer het lukt komen we even langs, even lekker rondkijken in al dat moois...
    Het ziet er al prachtig uit en met dit superweer gaat het helemaal goed komen.
    Een heel fijn en succesvol weekend toegewenst,
    groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Geartsje,ik vind je schuurtje helemaal het einde wat leuk zeg.Succes he.Groetjes van Eleonore.

    Dames,zover is het niet dus allen daarheen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er erg gezellig uit; gaat vast een succes worden!

    Fijn paasweekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er echt geweldig uit,
    heel veel succes en plezier.
    groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. als ik toch eens in de buurt woonde....maar helaas. Ik wens jullie heel veel succes en geniet ervan maar volgens mij gaat dat helemaal goed komen
    grtzzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hoi

    ik wilde even zegen dat ik vandaag bij je langs geweest ben !!
    was erg leuk, en aangezien het maar een half uurtje rijden is voor ons kom ik mischien nog wel eens!
    want je hebt erg leuke spulletjes!!

    denk dat je best een drukke dag gehad hebt want wij waren er even naar twaalf uur maar toen waren er meteen al aardig wat mensen!!

    ik was samen met me dochter, en zij vond het ook super !!
    ga zo door !!

    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen