maandag 21 maart 2011

tuinkamersfeertje...



Afgelopen weekend heb ik 2 kleine potjes met Blauwe Druifjes gekocht.
In ons schuurtje lagen nog een paar oude Franse potjes en daar heb ik ze in gedaan.
Ze staan nu op een kastje in de woonkamer.
Naast een paar oude gietijzeren vazen.



Samen met de spiegels, het oude stalraam en de beelden, heeft het totaalplaatje op het kastje iets weg van een klein tuinkamersfeertje.



Zodra de Blauwe Druifjes iets meer in bloei zijn, zet ik ze buiten in de tuin...

12 opmerkingen:

  1. WAT EEN HEERLIJKE POST HEB JIJ GEMAAKT!
    WAT EEN MOOIE SFEER.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi sfeertje en leuk om te bekijken.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het ziet er erg mooi en fris uit echt lente .
    heel erg leuk gedaan je hebt me weer geinspireerd :)

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een sfeervolle post met een heerlijk voorjaarssfeertje!

    Nog een fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dat ziet er heerlijk groen uit! Mooi gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, die 2 gietijzeren vazen heb ik ook, ze staan nu alleen buiten, wel een mooi idee met dat frisgroen..
    Mooi hoekje met de zon erbij is het binnen van buiten genieten,
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk mooi lente plaatje

    heb er zin in!!!

    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Laat de Lente maar beginnen.Leuke foto's zijn het weer.Bolletjes doen het altijd goed.Mail je nog deze week.Groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. LENTEsfeertje, ook hier bij jou is het weer genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi wat een mooi blog heb je ik ga je volgen gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen