dinsdag 15 maart 2011

balletschoentjes...



Thuis wat aan het rommelen geweest.
En al "rommelend" kwam ik deze balletschoentjes tegen...
Ik wist dat ze nog ergens in een doos lagen.
De mooie woonbladen van Jeanne d 'Arc Living staan er vol mee.
Meestal roze van kleur en zijn het echte "spitzen".
Deze zijn zwart en eenvoudig.
Ik heb ze jaren geleden gedragen toen ik lessen volgde voor jazzballet.




In een kistje met oude kantjes lag nog een paar metertjes zwart kant.
Dit heb ik aan de schoentjes vast gespeld...
Vanavond ga ik het kant met een paar steekjes vast naaien.

Ik wou ze alvast aan jullie laten zien... en heb er een paar fotootjes van gemaakt...
Het zijn dan wel geen echte roze spitzen, maar deze zwarte met het kant er aan, vind ik ook mooi...

9 opmerkingen:

  1. Hoi geartsje, wat een leuk idee! Ik vind zwarte Spitzen ook mooi Hoor;)Erg mooi geheel zo:)

    Groeten Simon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de zwarte zelfs mooier dan al die roze.....je ziet ze niet zo vaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een leuk idee. Ik heb van mijzelf ook nog roze balletschoentjes liggen. Ook nog uit de tijd dat ikzelf op balletles zat (lang geleden.....).
    Ik wilde ze nooit wegdoen want ik heb ze van mijn opa en oma gekregen. Wat een leuk idee om ze zo op te hangen. Ik zal ze eens opzoeken!!

    Nog een fijne zonnige dag!

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! En ik vind ze prachtig, weer eens wat anders dan altijd roze...

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn mooi en vooral leuk omdat je zelf gedragen hebt.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een goed idee van je Geartsje,heel leuk zo.Ik zat als kind op ballet en heb{dom}al mijn spitzen vroeger weggedaan toen ik stopte met ballet.Wat zou ik ze nu nog graag hebben gehad.
    Groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg en een keer helemaal wat anders!
    Mooi met het zwarte kant erbij!
    Fijne zonnige dag en groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Geartsje,

    Ik wist wel dat je een winkeltje had maar dat je ook een blog bijhoud wist ik niet.Het ziet er erg mooi uit, ik ga nog even verder kijken. En ik ga je volgen hoor dan mis ik niks~!
    Ik heb zelf sindskort ook een blog, misschien vind je het leuk om eens een kijkje te nemen.
    dewithbrocante.blogspot.com

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo zie je maar,
    als je eens even tussen je eigen spullen gaat snuffelen kom je vanzelf weer leuke dingen tegen en krijg je weer creatieve ideeen.

    ik vind zwart net zo mooi hoor!!

    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen