donderdag 10 maart 2011

op de sidetable...(deel 3)

Vandaag laat ik het laatste deel zien van: op de sidetable...

Op de foto's zie je hoe ik de plank onder de tafel heb gedecoreerd.



Hier heb ik een paar kussentjes op elkaar gelegd....



twee engelenbeelden (deze geef ik zo nu en dan een nieuw plekje in huis) en achter de beelden heb ik een oud winkelblik gezet...



Naast de beelden heb ik een oud gehaakt sprei en een quilt van HKLiving op elkaar gestapeld.
Daar bovenop ligt een takkenkrans...

Op de houten woonkamervloer, onder de sidetableplank, staan een oude rieten klepmand en een bedstedebankje...




En zo ziet het totaalplaatje er uit...

Ik wil jullie allemaal een fijn weekend toe wensen...

**** Een leuke uitgaanstip voor het weekend: De film Gooise Vrouwen!!! ****
Echt een aanrader.
Ik heb de film gisteravond gezien.
Het is echt een topper. Vol humor. Je blijft lachen!!!
Groetjes...

16 opmerkingen:

  1. Ha Geartsje
    Wat is het een prachtige hoek zo zeg!! en wat een super decoratie. Alles zo mooi in evenwicht!!
    wauw
    Fijn weekend ook voor jou
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er prachtig uit zeg, fantastisch!

    Groetjes en een heel fijn weekend,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er fantastisch uit,...wat een mooie spullen heb je!
    En de dames staan op m'n lijstje! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, de 3 delen zitten er op en ik heb ze allemaal gevolgd! Wat een mooie plaatjes. Het rechterhoekje met het servies en het raam erachter is mijn favoriete stukje. Erg sfeervol. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dit is al helemaal mooi! Wauw!!!
    Wat een te gek hoekje zo. Wat ik al eerder zij, ik vind die kleuren zo mooi op elkaar aan sluiten! Is het erg als ik vraag waar je die super mooie engelen vandaan hebt?

    Groetjes Simon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook het derde deel is weer heel mooi.Een prachtig geheel is het geworden.
    Wil ook graag naar die film,maar Michel vind het niks.Ik ga maar op de dvd ervan wachten.Fijn weekend alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammr dat 'op de sidetable' is afgelopen, ik heb er in ieder geval van genoten! Bedankt voor de filmtip, ga hem zeker bekijken.

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig sfeertje....ik had de foto's al gezien op Picasa....
    Fijn weekend alvast en groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb jij toch leuke spullen en wat ben je een ster in stylen !
    Echt mooi hoor zoals je alles hebt staan en heerlijk ook die lichte tinten bij elkaar.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. VERY BEAUTIFUL!!! I love white too! Best Wishes from Germany, Biene ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Net als Simon vind ik die engelen zo mooi !!
    Prachtig side table vol moois .
    bedankt ,.

    groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat heb je dit mooi gedecoreerd.
    Het is zo'n stijlvol hoekje geworden.
    Fijn weekend en warme groet van mij,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van mij krijg je alvast een 10/10 !
    Zo mooi heb je dat geschikt.
    Ik ben ook een zeer grote fan van Gooise vrouwen,
    geen aflevering gemist !
    fijn weekend
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij ook een heel fijn weekend en wat ziet het er allemaal weer mooi uit.

    Heel veel groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hay meis,

    Ik kan niet anders zeggen...Beeldschoon...!!
    Wat een gevoel voor stijl heb jij.

    Liefs..Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemiddag,
    Wat een leuke blog zeg. Ik ben net volger geworden. Zou ik in je bloglist mogen staan met mijn blog? http://boekenstek.blogspot.com/ Uiteraard voeg ik je dan toe in mijn bloglist.
    Ik hoor het graag. Groeten, Pleun

    BeantwoordenVerwijderen