maandag 12 juli 2010

sfeerhoekje...



Achter mijn winkel ligt een klein binnenplaatsje.
Deze werd eigenlijk al een aantal jaren niet meer betrokken bij mijn woonwinkel. De laatste jaren werd het vooral gebruikt voor de opslag van hout voor de houtkachel in de winkel.
Maar zo ongeveer november vorig jaar, is deze kachel vervangen voor een gaskachel. Gelukkig. Met de strenge winter die er op volgde is dat een hele goede keuze geweest.
Nu de houtopslag niet meer nodig is, kan het mini tuintje weer in ere worden hersteld.
Mijn man en ik zijn zo tussentijds bezig het er weer leuk en gezellig te maken. En bij mooi en droog weer gooien we de tuindeur open.
Op de foto's laat ik je alvast een klein sfeerhoekje van het binnenplaatsje zien.
Fijne avond.

10 opmerkingen:

  1. Een buitenplaatsje geeft een winkel toch altijd iets extra's, leuk dat je het er nu weer bij kunt betrekken!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk Geartsje je hofje.Ik vind je vrouwebeeld erg mooi.Zie je binnenkort wel weer he.Groetjes ook aan Frans.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Geartsje,

    Wat ziet het pleatsje er sfeervol uit. Heel bijzonder. Prachtig en een hele verbetering ipv houtopslag, alhoewel dat ook leuk kan zijn. Kom deze week langs want ik wil graag nr. 3,4 en 5 van Jeane dárc living bij je halen. Wil je deze voor mij achter uitleggen?

    Alvast hartelijk dank, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. llo Geartsje,

    Bedankt voor het achteruitleggen van de bladen, kijk even op je site en wanneer het uitkomt om richting jouw kant te komen, dit ivm. mijn werk en mail je wel even vooraf,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Geartsje, dat ziet er leuk uit zeg, had geen idee dat dit mooie plekje nog verscholen ging achter je winkel. Ik kom gauw weer eens langs. Fijne avond, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig al dat zink en die spuitflessen
    ik ben nog op zoek naar een zinken waterkan, die heb jij misschien ook wel of niet ??
    Ik hoop in de vakantie nog een keer langs te komen in je winkel, ff lekker struinen:-)
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Geartsje,

    Ik kom vanmiddag na 13.30 uur, tot straks,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat sfeerhoekje ziet er super sfeervol uit!
    Die groene zinken teil ertussen vind ik prachtig....tenminste...als dat een groene zinken teil is hihi en dan die spuitfles erbij....geweldige combi!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig sfeerhoekje. Doet het altijd goed hoor, zo'n mogelijkheid om leuke tuinartikelen buiten te decoreren.Helaas is erachter mijn winkeltje geen ruimte.
    Dus geniet hier maar lekker van.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Geartsje,

    Ben blij met mijn tafeltje en andere spulletjes, komt nog wel op het blog voorbij.

    Ben ook nog bij het gemaal geweest, maar omdat het al later op de middag was ga ik toch beslist binnenkort terug, het is de moeite waard.
    Bedankt voor de tip.

    Fijn weekend, groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen