donderdag 22 juli 2010

oud linnengoed.....




Linnengoed uit (over)grootmoederstijd. Zo mooi!!
Dol ben ik er op.
Kan er uren naar kijken!
Er echt van genieten! Van het mooie kant, de oude linnenknopen, de prachtige details...
Een paar weekjes geleden heb ik weer wat mooi oud linnengoed gekocht.
De oude onderjurkjes/schortjes van mooi wit katoen, heb ik in mijn woonwinkel en webshop "gehangen".
Het lieve hemdje vind ik zo móói...deze hangt ter decoratie bij mij thuis.
Kan ik er steeds eventjes naar kijken...en van genieten!
Alvast een fijn weekend!

6 opmerkingen:

  1. Gelijk heb je dat je ook wat voor jezelf gehouden hebt...wat is dat mooi zeg!

    Ik zat deze week in een At Home (ik dacht uit 2007) te lezen...en daar zag ik jou volgens mij in staan! Ha...dacht ik...die "ken" ik! Leuk om dat artikel van je te lezen!

    Hartelijke groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Geartsje,alles goed?
    Leuke foto's van dat linnengoed.En natuurlijk houden we het leukste even voor onszelf.Doe ik ook.Nog een weekje en dan is het vakantie.Heb er zin in.Misschien zien we ons binnenkort wel weer.We mailen he.Groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Geartsje ,
    mooi is dat als je zo kunt genieten van iets en dat linnengoed heeft inderdaad wel iets hoor al zou ik het zelf niet aanschaffen, ik vind het toch leuk om bij anderen te zien op die mooie houten kledinghangers.

    Ik vind het hoekje van je binnenplaatsje ook erg leuk trouwens, ben benieuwd naar meer......
    tot de volgende keer , hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Geartsje,

    Wat had men vroeger oog voor detail, mooie afwering en vaak heel eenvoudig, maar toch. Kan er ook zo van genieten. Behalve dat blijft het me ook altijd boeien om na te denken over degene die het gedragen heeft en wanneer. We zullen het nooit weten. Zuinig zijn op het prachtige linnengoed,

    groetjes Pauline

    p.s. die klompen voor de deur (niet te koop stond op het etiketje). Mocht je ze wegdoen, dan eerst mij waarschuwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Geartsje, wat een mooie blog heb je! Ik ga je volgen hoor!
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als je me zoekt..
    ik heb een andere blognaam..
    groet Cobi

    BeantwoordenVerwijderen