maandag 21 juni 2010

linnen en lavendel...






Vanmiddag creatief bezig geweest met linnenstoffen en lavendel.
De voorraad, aan door mij zelfgemaakte lavendelkussentjes en -zakjes, raakte zodanig uitgeput,dat ik vanmiddag weer eens achter de naaimachine was te vinden.
Ik heb er meestal geen tijd voor, maar nood breekt wet en o, als ik dan eenmaal bezig ben.....wat is het dan leuk om te doen!!!
Meteen de collectie aangevuld met wat nieuwe afbeeldingen op het linnen. O.a. van oude postzegels.
Helemaal voldaan laat ik jullie wat kiekjes zien van mijn "Geartsje" creaties.
Fijne avond.

13 opmerkingen:

  1. Ohhh...wat zijn ze leuk! En die heerlijke geur kan ik er zelf wel bij bedenken :-)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die foto,s van de lavendelzakjes. Bovendien ik houd ook zo van linnen stof en oude foto,s, ze krijgen vast een goed plekje,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh...wat een mooie lavendelzakjjes...ook zo mooi met je eigen logo, echt prachtig gemaakt!
    Kijk dit is dan weer iets wat ik niet kan hè;-)

    Fijne avond, jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om ook je logo te gebruiken, ze zien er hardstikke leuk uit.

    Groet, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vindt ze weer helemaal super!!!

    groetjes,
    Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk Geartsje, je hebt wel eer van je werk hoor, die zijn zo weg! Die met de postzegels zijn bij mij favoriet!
    Fijne avond, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi zakjes hebt u gemaakt!
    Alle foto's zijn ook leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi gemaakt Geartsje.Die zullen vast snel verkopen in je mooie winkel.Helemaal toppie.
    Groetjess.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze geweldig!Ik weet als je eenmaal bezig bent is het net een verslaving.Erg leuk om te doen.Verkopen zullen ze zeker.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn om je via Eleonore ontdekt te hebben. Ik ben helemaal weg van je romantische lavendelzakjes! Helaas zijn mijn lavendelstruikjes plots een schielijke dood gestorven. Lieve groeten uit Kreta, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie lavendelzakjes.
    Ik ga ook weer met lavendel aan de slag. Heerlijk om te doen.

    gr, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Geartsje, sorry voor de late reactie, maar wij hebben een weekje vakantie en ik ben dus niet veel online. De fitflops heb ik hier in H. bij sporthuis De Leeuw gekocht. Maar je kunt ook even googlen op fitflops, dan kun je je postcode opgeven en krijg je het dichtstbijzijnde verkooppunt. Ze bevallen mij heel goed, heb alleen wat last van plekjes tussen en op mijn tenen, maar mijn huis is ook wel heel gevoelig hoor! Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze mooi geworden. Moet je wel bewonderen dat je met dit weer achter de naaimachine te vinden bent.
    Lieve groeten
    Liliane
    We gaan nu supporteren voor de Nederlanders hé!

    BeantwoordenVerwijderen