dinsdag 15 juni 2010

Kindje-op-moeders-schoot...





Gisteren een beetje aan het rommelen geweest in huis. En o.a. de salontafel in de woonkamer veranderd.
Het oude voetenbankje, beeldje en de boekjes heb ik onlangs gekocht op een brocante markt.
Van deze boekjes kwam ik een hele stapel tegen. Twee houd ik zelf. De rest heb ik voor de verkoop in mijn woonwinkel gelegd.
De oude terinne had ik al. Bij de bloemist een mooi plantje gehaald. Staat zo leuk!!!
"Kindje-op-moeders-schoot" is de naam van het plantje.
Hoe toepasselijk deze naam, zo bij het brocante beeldje....
Fijne dag nog!

13 opmerkingen:

  1. Ja hoor Geartsje,weer helemaal leuk.Vooral dat beeldje is erg mooi,maar ook de terrine met Tolmia is leuk voor op je tafel.Als je de plant wat meer in het licht zet dan krijg je mooie limegroene blaadjes.
    Have a nice day,groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig beeldje en zo in overeenstemming met je plantje kindje op moeders schoot erg leuk en wat een mooie foto's je paspop vind ik ook fantastisch mooi!!
    lieve groet Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan weer en wederom mooie foto's..
    Geniet ervan.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk dat plantje in die terrine, mooi geheel.
    groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie combinatie...het plantje en het beeldje staan prachtig bij elkaar!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je toch een heerlijk lichte inrichting , prachtig gewoon !
    Je terrine met plantje staat erg mooi op tafel , geeft gelijk zo'n zomers sfeertje vind ik , mooi gedaan .
    fijne avond verder , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Geartsje, wat een leuke combi, het beeldje en het plantje bij elkaar! Vind ze altijd zo fris staan, die plantjes! Weet je trouwens dat, mocht ie het in huis begeven, je hem terug kunt knippen en in de tuin kunt zetten?
    Fijne avond nog....lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi beeldje leuk in zo'n poeder kleur.
    Ik heb mijn kindje op moedersschootplantje maar op de kast gezet, mijn kat kon het niet laten om er af en toe een hap uit te nemen.
    Liefs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke foto's zijn dit weer, dit plantje zoek ik ook al een tijdje maar kan het hier helaas nergens vinden. Misschien komt dit wel nu ik de latijnse naam ook ken, ik vind het een supersfeertje uitstralen :)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk plantje (die van mij is veel lichter van kleur, wist niet dat ze er ook wat donkerder waren...) en het beeldje is enig.
    groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey, heb je blog ontdekt, die ziet er mooi uit.
    Ga je volgen, kom je ook even bij mij, leuk!
    Alvast een fijn weekend,

    groetjes
    stina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's, mooie blog. Ga je vanaf nu volgen.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je opstapje vind ik ook mooi !
    heb daar echt een tic van hihi, heb ze net in gedachten even geteld, heb er nu nog 11, en dan heb ik er al in de afgelopen tijd een stuk of 4 verkocht (wel een beetje erg he)
    kindje op moeders schoot is ook een mooi plantje, lekker dat gerommel in huis he
    ga nog even bij je nieuwste post kijken
    doeidoei

    BeantwoordenVerwijderen