donderdag 1 april 2010

(paas)chocolade mallen en meer....













Zo vlak voor Pasen heb ik mijn verzameling oude chocolade mallen uit de keuken gehaald en op de salontafel in de woonkamer gezet. Als ondergrond heb ik op het witte tafelblad een oude houten snijplank gelegd, die ik in een duifgrijze krijtverf heb geschilderd.
De mallen van de eieren en de kippetjes liggen gezellig bijelkaar in een oude witte aardappelschaal. Daarnaast staat een mal van een schaap en een mal van een ei met een beugel er omheen.
Ik kon het ook niet laten om een paar decoratie-eieren te maken. (Alsof ik niets te doen heb) Het is ook zo heerlijk ontspannen om even iets te freubelen.
Ik wil jullie allemaal hele fijne Paasdagen toe wensen.

11 opmerkingen:

  1. Hallo Geartsje,
    Wat een prachtige verzameling heb je! En wat staat dat mooi zo op jouw tafel!

    Geniet er lekker van en ik wens jou ook een hele fijne paasdagen!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Geartsje,

    Die verzameling van chocoladevormen zijn best bijzonder. Wat prachtig om ze in zo,n mooie witte regout schaal neer te leggen.

    Dat je nog tijd hebt om even eieren te maken,

    Fijne paasdagen en groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben vandaag voor de eerste keer op je blog.. maar dit is echt genieten.
    Ik zet je bij mijn favorieten, dan kan ik niets meer missen.
    Fijne dagen.
    Groeten Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat heb je er veel!!! ze zijn echt prachtig. zijn weer mooie fotos geworden. hele fijne paasdagen he.groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat ei met vlindertjes, erg lief.
    Leuk zo'n verzameling met chocolade mallen, mooi geheel. Ik heb zelf eentje in mijn bezit (riep ik heel blij..)

    Fijn Paasweekend
    groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    Ik heb je al bij mijn favo's staan, wat een mooie sfeervolle blog heb je!!

    Mooie mallen ook, gezellige paasdagen!!

    Groetjes Carolina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een sfeervolle plaatjes, die mallen zijn echt heel mooi, leuk idee om naar te speuren voortaan op de rommelmarktjes. Ik vind dat ei met de vlinders een plaatje en 't kleurt zo mooi bij de verzameling he.

    Joyeuses paques!
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige mallen zijn dat zeg. Heerlijk zoveel.Vind het heel leuk dat ik jou blog tegen kwam. Ik ga je volgen.
    groeten van Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En wat voor een verzameling, mooi hoor, heb zelf een mal. Misschien ieder jaar een erbij.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey! ik wist helemaal niet dat jij ook een blog had ;) ik ga je even in mijn lijst zetten ook
    groetjes desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige verzameling Geartsje !
    dat kipje op het nest vind ik ook leuk !
    ik maak trouwens eerdaags een post voor de blog, met wat verander hoekjes in de kamer, waarin jouw franse spiegels voor komen :-)
    zal ook even noemen waar ik ze vandaan heb :-)
    groetjes en een fijne dag nog
    Yvon

    BeantwoordenVerwijderen