dinsdag 30 maart 2010

op de vensterbank






Laatst heb ik deze franse potten gekocht. Ze staan sinds kort bij mij thuis binnen, voor de ramen. Met wat voorjaarsdecoraties er in en 2 glazen stolpen er bovenop, waaraan ik wat leuke dingetjes heb gehangen.
De stolpen zijn eigenlijk een onderdeel van 2 lampen. Van het soort eierlampen, dat officieel andersom hangt in een metalen frame. Ze lagen onder in een kast. Ik deed er heel lang niets meer mee. Maar zo boven op de potten zijn ze toch weer "functioneel". De potten en de stolpen vormen zo samen een mooi setje...bij mij thuis...op de vensterbank.

8 opmerkingen:

  1. Je vergeet helemaal je luiken te noemen, geweldig!

    Groet, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee wat origineel met die stolpen! Staat leuk hoor!
    Nog een fijne dag, groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit ook erg mooi staan.zo zie je maar dat ze toch weer ergens goed voor zijn in plaats van in een kast te liggen.fijne avond,groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een mooi idee, en wat prachtig komt het uit, een stilleven tussen de luiken.

    Ook als je buiten langs loopt kun je ervan genieten. Dat is dus dubbel genieten,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een mooi stilleven heb je gemaakt op de vensterbank. De mensen die van buiten dit zien blijven vast even stilstaan.

    fijne avond, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vensterbank aankleding. kijk dit vind ik nou mooie stolpen:-) Prachtig zijn ook je luiken, heb je die zelf gemaakt? Staat erg mooi hoor:-)

    Alvast hele fijne paasdagen, groetjes jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je luiken waanzinnig mooi!!!
    Oooh sorry, m'n oog dwaalde af...vergeet helemaal te zeggen dat ik je vazen ook erg mooi vind, erg leuk gedaan met die 'stolpen' (ik ken die lampen wel :-))
    Fijne avond
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen