vrijdag 16 april 2010

Emaille nummerplaatjes en een oude kaart.





Tijdens de paasdagen hebben manlief en ik diverse brocante markten bezocht op zoek naar leuke spullen voor mijn winkel, webshop en voor me zelf... O.a. deze leuke emaille nummerplaatjes en een oude kaart. De oude kaart houd ik voorlopig zelf, want ik verzamel oude kaarten. Ook heb ik een paar emaille nummerplaatjes voor eigen gebruik er tussenuit gezocht. Met die plaatjes kun je zo leuk decoreren. De buit was natuurlijk wel wat groter... Fijn weekend allemaal.

7 opmerkingen:

  1. Leuk zijn ze hé........die emaille nummerplaatjes!!! Ik heb er ook een paar, zo leuk om mee te decoreren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dat zijn er nogal wat daar heb je geluk mee joh!
    Ik wens je een fijn weekend, Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk die plaatjes, ik moet er als het goed is vandaag ook een stel binnen krijgen, een paar voor mezelf en een aantal voor de fair denk ik, zijn precies dezelfde, vind ze supergaaf !
    je kaart is trouwens ook prachtig ! leuk om dat te verzamelen
    Fijn weekend gewenst!
    Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke aankopen zijn dat ... Die plaatjes zijn super zeg. En de kaart om te dromen zo mooi. Ik wens je een fijn weekend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben op zoek naar een nummer 4. Ben snel al even in je webshop geweest, maar helaas hij zat er niet bij. Leuke spulletjes hoor!
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Geartsje,Leuke plaatjes zijn het geworden.Ook die oude kaart is heel schattig.Zagen de kinderen van nu er nog maar zo uit.Mail je morgen nog even.Groetjes Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Geartsje,
    Heerlijk, hè, zo lekker struinen. Ik kom er helaas niet meer zo erg aan toe. Je hebt gewedlig leuke spulletjes gescoord. Ik ga je weblog volgen. Zie je.

    Groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen