dinsdag 23 juli 2019

WEER TERUG....




Het is 
al weer 
een tijd 
geleden

dat ik 
een post 
heb geplaatst...


Ik weet niet of de tijd 
bij jullie
 ook zo snel gaat...

Ik denk van wel.

Waarschijnlijk 
heeft iedereen 
het druk 
met van alles 
en 
nog wat...

Ook bij mij 
vliegen
 de uren,
 dagen en weken 
voorbij. 

Echt niet normaal.

Een dag heeft 
(helaas) 
maar 24 uur....

Mijn man zegt altijd:

 je wil te veel 
op 1 dag...

Ik weet dat het ook zo is.

Naast mijn werk, 
het runnen van mijn winkel en webshop,
vind ik zo veel dingen 
leuk om te doen.

Eigenlijk te veel....


Vorig jaar 
werd mijn moeder 
erg ziek.

Gelukkig gaat het nu  
stukken beter 
met haar.

Mijn ouders 
zijn beide 
nog in leven.

Gezegend 
met 
een hoge leeftijd.

Maar vragen wel de nodige aandacht.

En dat geef ik ze ook graag.

Ik denk altijd: 
Ze zijn er nu nog.

Nu kan ik nog 
dingen voor hen doen.


Later als ze er beide
 niet meer zijn, 
zou ik willen 
dat het nog kon....

(Voor veel mensen 
heel herkenbaar denk ik.)

Het schrijven 
van mijn blog 
schiet er dus 
een beetje bij in...



 Maar 
van nu af aan, 
zal ik 
zo nu en dan
 een berichtje 
plaatsen.

(Het is geen belofte, 
want die moet ik dan ook nakomen....)

Maar....

ik ga het 
proberen!

Want een post schrijven
 is natuurlijk 
ook leuk om te doen.


Krijg meteen 
de smaak 
weer te pakken....


Voor nu 
laat ik je 
een paar 
sfeerkiekjes zien 

van een hoekje
 in onze keuken....












Ik heb ook 
meteen mijn blog 
 iets opgefrist 
en 
een beetje 
veranderd.

O.a. met grotere foto's. 

En de links 
aan de 
rechterkant
 hebben nieuwe 
productfoto's.....

De weergave
van mijn blog
is op z'n mooist
 op een tablet 
of laptop
(groter beeld)

Kijken via je mobiel 
kan natuurlijk ook.





Tot de volgende post.

Liefs

Geartsje