zondag 2 februari 2014

Thuis...voor en na (1)


Afgelopen week enkele hoekjes bij me thuis hier en daar een beetje veranderd.
En vandaag is het zo mooi helder weer en het perfecte licht om te fotograferen.
 Dus ik dacht laat ik er een paar foto's van maken...


Op dit kastje heb ik de oude versleten kinderschoentjes en het bijbelboekje verwijderd. 
En enkele oude flesjes er voor in de plaats gezet. 


Dit is een foto van de situatie er voor. 
Deze foto heb ik vorig jaar in een post geplaatst n.l. op 23 juni 2013.


Zo ziet het kastje er door een hele kleine verandering toch weer ietsje anders uit.


Fijne zondag!

Liefs, Geartsje





6 opmerkingen:

  1. Het is weer erg sfeervol geworden
    Vind het ook heerlijk om de hoekjes in huis af en toe te veranderen
    Fijne week

    Groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    WAt een prachtige kastjes staan er!!
    Voor straks een fijne avond!

    Lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! Heerlijk die kleine veranderingen, die je weer een ander beeld geven. Maar de sfeer blijft gewoon prachtig!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om kleine veranderingen in huis aan te brengen en vooral als je zulke mooie spulletjes hebt!

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's met inderdaad geweldig licht!
    Heb er weer van genoten.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, leuk is het om steeds wat te veranderen. Het hoeft niet altijd groot te zijn. Hier verandert er ook geregeld iets van plek.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen