donderdag 2 februari 2012

De opkamer....

Vandaag laat ik jullie een sfeerhoekje zien van onze OPKAMER....


Ik zit hier vaak....Het is zo'n heerlijke kamer...


Deze leuke oude plank met een afbeelding van gips er op, heb ik onlangs laten vallen.
Het is nu een soort van legpuzzel.
Baal er zo ontzettend van.


Het is toch een beauty of niet?
Ik heb er ook nog 1 met een mannenhoofd...Ik zette het stel samen boven op de kast.
En toen viel de 'dame' er af...
Gelukkig kan ik de losse delen nog vastlijmen...
Ze ligt nu voorlopig decoratief op tafel....


In een oude terrine heb ik kalenderblokken gedaan, die ik een paar jaar geleden in mijn winkel en webwinkel verkocht.
Het laatste exemplaar heb ik zelf gehouden.


Ik vind het wel decoratief staan...

Ik wens iedereen alvast een heel fijn en gezellig weekend toe.
Liefs, Geartsje

P.S. Mijn webwinkel wordt vanavond aangevuld met leuke brocante, rond de klok van 20.00 uur. www.geartsje-webwinkel.nl

11 opmerkingen:

  1. Hoi Geartsje,
    Wauw, je zou zo'n kamer hebben! Geweldig!
    Wat zal je gebaald hebben toen het gipshoofd viel. Gelukkig kun je er nog wat mee...
    Ik vind je blog heel mooi en ik zou het leuk vinden als je ook eens bij mij een kijkje nam..
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soo wonderful photos!!
    Love your Style!! :)

    Hugs Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat een sfeerkamer zeg.....heerlijk. Wie wil er nu niet zo'n heerlijke kamer, logisch dat je hier veel tijd doorbrengt.
    Zonde van dat super prachtige hoofd, gelukkig kun je hem nog lijmen.
    Vind 'm echt een plaatje.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is inderdaad een echte opkamer! Jammer dat de 'dame' is gevallen, maar gelukkig heb je haar nog niet opgegeven.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig gezellige opkamer heb jij....ik vind je tafel ook zo leuk en dan die stoelen en het krukje herbij...echt helemaal top! Snap heel goed dat het hier goed toefen is:-)

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Het lijkt wel of ik in een tijdschrift zit te bladeren... Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Geartsje,superleuk heb je het weer.Ja balen van dat mooie gipsornament.Maar ik weet zeker dat je hem weer goed krijgt.Fijne avond.Groetjes Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kamertje zeg!! De sfeer klopt helemaal... Jammer van je gevallen dame, komt vast goed....
    Groetjes Joanike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig hoekje! Kan me voorstellen dat je daar graag zit!
    Wel jammer van je dame...

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi ,
    Wat een prachtige opkamer hebben jullie!! wow! Ziet er echt fantastisch uit! Geen wonder dat je daar graat zit!
    Ik ga nu ophouden met zitten,want er moet sneeuw geruimd worden!! Groetjes vanuit zonnig,maar besneeuwd Zevenhuizen!
    Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een super gezellige kaer heb je en alles zo mooi op elkaar afgestemd.
    kan mij voorstellen dat je daar graag zit.
    fijn weekend gewenst en groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen