maandag 23 januari 2012

Voor en na.....

Vanmiddag de woonkamer bij me thuis een beetje veranderd...


VOOR:
Ik had vorige week 2 mooie amaryllisbollen gekocht en deze in 2 oude Belgische potten gezet.
De oude potten heb ik in 2 oude fruitkistjes geplaatst.
Het staat leuk, maar toch ook somber....

Ik ga een ander plekje zoeken voor de kistjes met de bollen...
Waarschijnlijk zet ik de Amaryllisbollen in glazenpotten, komen ze mooier in uit...


NA:
Op de salontafel staat nu een witkleurig dienblad gevuld met allemaal verschillende oude (medicijn)flesjes...


VOOR:
Mooie oude hoedendoos met dadeltak...
De dadeltak had ik voor m'n verjaardag van mijn vriendinnetje Eleonore gekregen ( zij heeft een prachtige woonwinkel in Geleen)
Vind het zo leuk met een oud fietsplaatje er op...


NA:
Het dadeltakje heb ik er nu af gehaald....daar ga ik ook weer een nieuw plekje voor zoeken in huis...
Waarschijnlijk ook iets met glas....?


Dit is het nieuwe resultaat...
Fijne week.
Liefs, Geartsje

9 opmerkingen:

  1. Heerlijk om zo te rommelen in huis! Je witte dienblad met oude medicijnflesjes staat lekker licht op tafel!
    Mooie dadeltak heb je cadeau gekregen.

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die oude medicijnflesjes vreselijk mooi!!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kist was ook leuk maar de flesjes zo mooi transparant en daarom wat luchtiger in
    het geheel . Je hebt het moo ingericht hoor en soms kunnen kleine veranderingen
    een groot verschil maken .

    Fijne avond verder , hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn om af en toe eens iets te veranderen en dan het effect daarvan te zien! Ik vind het dienblad met de flesjes op tafel heel mooi en lekker licht inderdaad!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om zo af en toe wat te schuiven en te veranderen....
    Geeft weer een nieuwe kijk op de zaak ;)
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zal ik zeggen van de amaryllis echt somber, ik vind het nog wel
    ietsjes meevallen, misschien kun je er een (nep) tak bij stoppen,
    dan kleurt het iets.
    Al-met-al een hele mooie post!
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je de 'voor' en 'na'-foto's laat zien. Wat ziet het er gezellig uit bij je; lekker fris en licht. Blijf maar lekker schuiven met je mooie spullen, en laat ons maar lekker meegenieten.
    Fijne dag Geartsje!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk de voor- en nafoto's! Het blad met oude flesjes vind ik prachtig; een mooie verzameling.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoihoi, ik vind je spulletjes allemaal zo leuk en hele mooie foto's! Ik kan er echt van genieten. Top!
    Fijne avond en lieve groet,

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen