vrijdag 16 december 2011

Vleugeltjes....

Een poosje geleden in een creatieve bui deze vleugels gemaakt....



De inspiratie heb ik uit het mooie boek van Nina Hartman...



Het basisframe heb ik gemaakt van stevig zilverkleurig ijzerdraad....



....het frame bekleed met een mooie doorzichtige stof met kanteffect.
Deze stof heb ik ooit eens gekocht van het Deense merk Jeanne d 'Arc Living...



...een paar lintjes in het midden van de vleugels...




....de randen van de vleugels zijn afgewerkt met kant.......



Als ik tijd heb maak ik nog een setje kleinere vleugeltjes....

Ons huis moet nog in kerstsfeer.
Plaats volgende week, vlak voor kerst nog wat foto's van ons kersthuis.

Fijn weekend.
Liefs, Geartsje

13 opmerkingen:

  1. Hay meis,

    Ohh...wat een schitterende vleugels.
    Zo fragiel en vefijnd..
    Ze zijn een sreling voor mijn ogen!

    Wens je alle goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig...ik zou ze zo aan willen doen en weg vliegen. Uhm..bijwijze van spreken dan,Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geworden! Kan mijn voorstellen dat het met alle drukte in de winkel er thuis niet altijd van komt om ook nog te decoreren... succes.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze prachtig Geartsje.Fijn weekend en groetjes van Eleonore

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat mooi subtiel.
    Mooi gemaakt.....
    Ben benieuwd naar de foto's van je kersthuis.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Geartsje,

    De jouwe zijn ook mooi gelukt zeg!
    Ik heb er inmiddels ook heel wat gemaakt,maar het blijft leuk om te doen.Succes met de tweede.

    fijne weekend,

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je de vleugels mooi gemaakt en wat heb je een prachtige blog.
    Ben benieuwd naar je Kersthuis.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooi hoor .... hele fijne dagen !! viana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige vleugels heb je gemaakt en ik vind die stog ook zo mooi!
    Fijn weekend en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi ,
    .creatief is het zeker, ze zijn echt heel mooi! Alvast eenleuk idee voor volgend jaar, ik hoop dat het mij dan net zo goed lukt. Eenheel fijne kerst alvast.
    Bertha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. MOOI!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hej Geartsje!
    Prachtige engelen vleugels heb je gemaakt!
    Ik heb ze tijdje geleden ook gemaakt,van ijzerdraad,ik had niet zulk mooi stof als jij,maar gebruikte tule (van oude klamboe) wat veertjes erop genaaid..ik vond het zelf nogal mooi! Komt mijn neefje hier,smiddags. Hij vroeg wat ik aan het doen was,ik zei dat ik aan het knutselen was,hij bekeek het eens en zei: "Oh,ik zie het al,dat is een kies!" Nou ja, iedereen ziet er wat anders in he?? haha.
    Groetjes uit Zevenhuizen! Ina

    BeantwoordenVerwijderen