woensdag 21 december 2011

Kerstsfeertjes....

Enkele foto's van KERSTsfeerhoekjes bij mij thuis.















Meer foto's kun je bekijken in mijn picasa webalbums.
Ik heb op mijn blog een nieuwe link geplaatst onder de links van mijn winkel en webwinkel.(aan de rechterkant)
Als je op die foto drukt kom je automatisch in mijn picasa webalbums.



Ik wens jullie allemaal een hele fijne, gezellige kerst toe.

Onze woonwinkel in Echtenerbrug is extra open op 2e kerstdag van 12.00-16.00 uur. (www.geartsje.nl)

Lieve groetjes, Geartsje

7 opmerkingen:

  1. Mooi!!Ik ben dol op die religieuze beelden!En die klosjes...prachtig!!
    Ik wens jou ook hele fijne dagen!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet alleen je winkel is sfeervol, ook in je huis heb je prachtige spullen staan!

    Fijne dagen. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je hele fijne Kerstdagen, geniet ervan samen met de mensen die je lief zijn..

    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Geartsje,

    Hartelijk dank voor je lieve berichtje. Natuurlijk heb ik je steeds gevolgd via je blog. Prachtige foto,s van je sfeervolle winkel/huis, dan kom je vanzelf in de kerststemming. Is het druk geweest de afgelopen weken. Mensen die niet geweest zijn hebben in ieder geval wel iets gemist. Ook voor jullie een hele fijne dagen toegewenst hier vanuit Hemrik, en binnenkort wip ik wel weer even langs om bij te kletsen. Geniet van je vrije dagen,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. …………(¯`O´¯)
    …………*./ | \ .*
    …………..*♫*.
    ………, • '*♥* ' • ,
    ……. '*• ♫♫♫•*'
    ….. ' *, • '♫ ' • ,* '
    ….' * • ♫*♥*♫• * '
    … * , • Feliz' • , * '
    …* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
    ' ' • . Navidad . • ' ' '
    ' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
    …………..x♥x
    …………….♥

    Prachtige sfeer heb jij in huis zeg, lekker van genieten!! Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie sfeerplaatjes weer zeg!!

    via deze weg wens ik je alvast een hele fijne jaarwisseling

    liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen