woensdag 5 oktober 2011

Brocante in een kratje.....

Dit oude kratje (zonder inhoud) stond een paar jaar bij me in de tuin...




Het kratje heb ik vorige week naar binnen gehaald en elk vakje gevuld met kleine brocante. Zoals....





...kaartjes met een afbeelding van een ballerina....





...oude hoestdrankflesjes....





...brocante wasknijpers en een door mij zelf gemaakt linnen hartje....





...oud wijzerplaatje en een stoere klos met touw...





...een oude kaart, kaarsenklemmetjes, kistcijfers.....










...een Marialabel.....





Het oude kratje met brocante inhoud.....





...staat nu te pronken op de salontafel in onze woonkamer....

Liefs, Geartsje

13 opmerkingen:

  1. Eén van mijn favorieten! Ben gek op alle soorten bakjes waar je van alles en nog wat in kwijt kunt; erg leuk gedaan en een mooie blikvanger op je salontafel.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ieder keer als je daar gaat zitten kijk wat voor een moois er allemaal in zit. Leuk gedaan!
    Zal ik je eens iets ergs vertellen. Ik heb ook zo'n mooie kratje met oude flessen erin, buiten staan. Het staat er al járen en nu is het kratje helemaal op, door de vele regen, zon en sneeuw wat er al die jaren op is gevallen. Zonde hè :-/
    Het is echt niet meer te redden..
    Maar jou kratje heeft een mooi plekje gekregen, erg mooi!

    Ik wens je een fijne avond
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een ontzettend leuk idee, zeg

    zo wordt het kratje op en top goed gebruikt

    enne weetje als ik bij jou op visite kwam zou ik meteen willen snuffelen in dat kratj zit zoveel mooies in!

    fijne avond
    cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk kratje...goed dat je het naar binnen hebt gehaald! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig de krat met al die leuke spulletjes erin!

    Zo maak je van een oude krat iets heel bijzonders.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze mooi deze vakkenkratjes.
    Deze is helemaal super met de mooie inhoud!
    Heel speciaal.....
    Fijne avond,

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi zeg...je hebt een volle bak! Haha..erg gezellig gedecoreerd hoor!! Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee en een prachtig plaatje zo!
    Fijne week,
    groetjes Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk!!Een plaatje om naar te kijken.
    Groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat leuk gedaan, echt een geweldig kijk kratje zo!

    Groetjes en een fijne dag nog,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel origineel ! En superleuk om als cadeau te geven, daar maak je brocanteliefhebbers vast heel blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen