donderdag 15 september 2011

Brocant linnengoed en zo....

Brocant linnengoed en accessoires...



...klosjes met roze garen....



...schattig hemdje met kant...



...leuk oud nachthemd....



...oud linnen met blauwe borduursels....



...gehaakt kleed.....



...brocante, grote klossen met prachtig oud kant....



...oud kant om een kaartje gewikkeld...



...originele handgemaakte knijpers....



....en gordijnklemmetjes, altijd favoriet....



....bijvoorbeeld om aan een kaartje te klemmen.



Al deze spulletjes en meer, heb ik gisteravond in mijn webshop geplaatst.
Tot de volgende post.
Dan nemen we een kijkje bij mij thuis in de vitrinekast.
Fijn weekend.

10 opmerkingen:

  1. Mooi, mooi, mooi!
    Zo subtiel en decoratief.....
    Verheug me nu al op je volgende post;-)
    Fijne avond,

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,wat veel leuks weer allemaal.Leuke foto's zoals gewoonlijk he.Groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Geartsje. Prachtige foto's ook.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige spullen allemaal en ook zo mooi gefotografeerd. Ik kijk nu al uit naar je vitrinekast...

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooie spullen en een super gave post.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAT HEB JE DAT MOOI OP DE FOTO GEZET,

    FIJN WEEKEND,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi! heerlijk sfeertje zeg! dat kanten hemd ooh zo lief en mooi gemaakt.
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat oude linnengoed blijft mooi he? kun je nooit genoeg van hebben!

    Lieve groet en een fijn weekend!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke en mooie spullen.
    hier ben ik echt verslingerd aan.
    kom gauw weer kijken naar al dat moois.

    BeantwoordenVerwijderen