maandag 13 december 2010

kerstboompje...



Afgelopen zaterdagavond heb ik onze kerstboom ingericht.
Gewoon een beetje in basic-style. Niet te veel frutsels. En niet te bont qua kleur.
Het boompje is een kunstboom, een echte nepperd.
Een "echte" boom is aan mij niet besteed.
Die haald, bij wijze van, de kerstdagen niet.
Ik heb de boom versierd met schattige engelenvleugeltjes, klemmetjes met "echte" ouderwetse kerstboomkaarsjes (worden niet gebruikt, puur decoratie) en leuke kaartjes.
Ook heb ik er een snoer met lampjes in gedaan, niet teveel. Zo ongeveer 20 stuks.
Het boompje staat in een oude zinken emmer op een heel oud en versleten krukje.
En heeft een mooi plekje gekregen in onze woonkamer...

18 opmerkingen:

  1. Wat een sfeervol boompje...helemaal in JDL stijl!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi boompje.......heel sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind jou boompje zooooo mooooooi...echt in JDL stijl!!

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals de dames hierboven al zeggen helemaal JDA style.
    Behalve dan dat het boompje niet echt is maar een neppert hahahaha
    Ik vind die vleugeltjes zo leuk.
    Groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi boompje!! Simpel maar juist zo mooi...en dat het een nepperd is had ik niet gezien hoor!
    Groetjes, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke boom, helemaal mijn smaak, ik vind die vleugeltjes zo leuk.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke blog..ben nog lang niet uitgekeken;-) Ik kom je volgen.


    Leuk je kerstboom, meer heeft het niet nodig voor een goede sfeer.

    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk boompje heb je. Die echte kaarsjes erin vind ik ook leuk.
    Lieve groet,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi!!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een sfeervol plaatje zo.
    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor je boompje, erg sfeervol.., bij ons ook echte kaarsjes in de knijpertjes...En wij branden ze wel, duurt ongeveer 3 uur en wij blijven er natuurlijk bij, staat wel erg mooi..
    Fijne avond, groetjes Marieke
    PS, heb je je blog veranderd??

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi schattig boompje. Mooi van eenvoud en helemaal JDL
    Geniet ervan!
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk boompje.Ik heb zelf ook zo een staan {ook een neppie}met wit gekalkte kistcijfers erin,de rest moet ik er nog in hangen.Ziet er in elk geval weer gezellig uit bij je.Groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoog JDL gehalte heeft jouw boompje, erg mooi !!!
    wij hebben wel een echte boom, heb er wat oude versiering in die mijn moeder vroeger in de boom had hangen, dus hier wel iets bonter, al heb ik hem niet helemaal vol hangen (moet er niet aan denken hihi)
    vind je krukje en op de achtergrond de luiken ook superrrmooi !
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Laat het dan maar een nepperd zijn, dan wel een hele leuke nepperd. Ik vind het een prachtig boompje Geartsje, lekker basic en niet te veel frutsels, helemaal top!
    Fijne avond nog, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen