donderdag 23 december 2010

...gezellige KERSTdagen...





T'is al bijna zover. Dit weekend is het kerst.

Heerlijk...

Kerst vind ik altijd een hele gezellige tijd.

Samen met manlief en dierbare familie op 1e kerstdag kerst vieren.

2e kerstdag wordt een "luie" dag.

Hangt ook een beetje van het weer af.
Heerlijk wandelen (door de sneeuw). Hier in het noorden ligt nu nog niet zo veel.

En ik wil bladeren door de vele mooie tijdschriften die liggen te wachten.
Door de drukke periode in mijn winkel en webshop kom ik er bijna niet aan toe om te genieten van de mooie woonbladen.

Ik heb vandaag wat eenvoudige hapjes in huis gehaald. Geen moeilijk en ingewikkeld gedoe met kerst. Als het maar gezellig is...

Sfeervol muziekje. Brandende kaarsjes. De lichtjes van de kerstboom die zo'n gezelligheid geven. Mooie film. Een heerlijk wijntje er bij... Ach, wat wil een mens nog meer...Gewoon lekker genieten...

Ik wens jullie allemaal hele fijne en gezellige kerstdagen toe.

Lieve groet van Geartsje

14 opmerkingen:

  1. Ik wens jou en je familie ook hele sfeervolle kerstdagen toe!

    Een lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha Geartsje
    Heerlijk het klinkt heel fijn zo!
    Ik wens je ook fijne feestdagen en een heel liefdevol nieuwjaar!
    lieve groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wens jullie een geweldige kerstdagen en een goed nieuwjaar 2011 toe je maakt mooie foto,s
    lieve groetjes rosetta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het prachtig opgeschreven Geartsje, niet te moeilijk allemaal, de gezelligheid moet uit jezelf komen! Hele fijne dagen voor jou, je man en jullie familie! Lieve groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAT EEN HELE MOOIE FOTO'S EN MOOIE SPULLEN LAAT JE ONS ZIEN.

    PRACHTIG HOOR!!

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt goed! Jij ook hele fijne feestdagen met je familie, geniet er lekker van!
    Warme kerstgroetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Geatsje,
    Ik wens je hele mooie en liefdevolle kerstdagen samen met je familie
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke feestdagen toegewenst !!
    warme groet Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Geartsje,
    Hele fijne dagen toegewenst en graag tot in 2011 !
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Geartsje, heel fijne feestdagen voor jullie allemaal en alle goeds voor een prachtig 2011.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Geartsje ,

    jouw kerst klinkt vooral heerlijk relaxed en dat mag ook wel na een drukke periode .

    Ik wens je dan ook hele fijne, rustige , gezellige en sfeervolle kerstdagen toe en graag tot een volgende keer want ik geniet altijd van je mooie foto's als ik op je blog kom.

    Lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klinkt goed Geartsje, ga ik ook maar eens doen......tijdschriften, wijntje, filmpje....daar kom je met een (web)winkel amper aan toe.
    Fijne dagen toegewenst.
    groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele fijne dagen toegewenst en een gezond 2011.
    Wat zijn je foto's weer mooi!
    groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie foto's weer echt super !!!! fijne dagen xx viana

    BeantwoordenVerwijderen