donderdag 12 augustus 2010

speciale foto...



Voor mijn webshop maak ik regelmatig foto's van de artikelen die ik te koop aanbied.
Om het artikel wat extra aantrekkelijk te maken, gebruik ik bijpassende accessoires voor het leuke plaatje.
Soms ligt het geheel niet in de bedoeling en wordt een foto extra speciaal.
Zo ook de foto van dit brievenbakje....
Het plaatje op de kaart (Maria en het kindje Jezus) kijkt zo lief door de opening, het hartje.
Toen ik deze foto maakte, is deze kaart niet bewust zo gedecoreerd.
Grappig resultaat is het, als je bij het bewerken van de foto's dan deze ontdekking doet....
Fijn weekend alvast!!!!

8 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad grappig! Ik fotografeerde een tijdje terug een bloemenzaak hier ver vandaan...het stond er allemaal zo fleurig! Eenmaal thuis zag ik op de foto een schattig kannetje, dat ik live niet had waargenomen! Ik vond hem zo leuk dat ik er ook wel een beetje van baalde hi hi!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dat kaartje herken ik, haha.

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat zijn echt van die gelukstreffertjes!!
    het kan niet passender.
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja leuk he, hoe je soms later pas ziet welke details je 'per ongeluk' hebt vastgelegd ;)

    Mooie foto's!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad erg leuk als je zoiets achteraf op een foto ontdekt.

    Super foto's.

    Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt altijd zo'n mooie foto's!! Is het mogelijk dat we deze week donderdag of vrijdag eens langskomen? We gaan met de camper naar Nederland en zoeken wat adresjes bij elkaar. Er zou wel een camping in de buurt moeten zijn.
    Je hebt zo mooie spullen en ze in het echt zien is toch nog anders als op pc.
    Picasagirl crealili

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie luiken zijn dat zeg , passen super bij jou in huis !
    Ik vind die buste ook zo mooi , zou graag een oudje op de kop willen tikken maar je ziet ze niet zo veel.
    Was weer erg leuk om even bij je in huis te kijken ..........
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen