dinsdag 27 mei 2014

Brocante Landelijke markt in Drachten



Afgelopen zondag stonden we met een kraam op de Brocante Landelijke markt in Drachten. Deze werd voor de 1e keer gehouden in het Fries Congrescentrum.




 Er stonden circa 50 standhouders met de mooiste brocante spulletjes.


Op de foto's zie je een sfeerimpressie van mijn kraam.








Het was er gezellig, sfeervol en lekker druk!!!
In november wordt deze brocantemarkt weer georganiseerd.
Zeker een aanrader om deze te gaan bezoeken!!!





Lieve groetjes, Geartsje






4 opmerkingen:

  1. Mooie kraam Geartsje! Ik had daar zeker iets naar mijn gading kunnen vinden. Balen dat Drachten zo ver weg is voor mij
    Dus ik geniet maar van je foto's.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kraam en ik hou het in de gaten voor november, leuk!

    Groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en gezellige kraag Geartsje
    Als ik dat had geweten had ik er wel een ritje voor over gehad
    Ik heb een nieuwe blog gemaakt http://brocantebeer.blogspot.com
    Zou jij deze blog ook willen volgen
    Lieve groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen