maandag 8 juli 2013

Een heerlijke, zonnige dag.


Vandaag laat ik een paar kiekjes zien van een hoekje in de kleine, gezellige tuin bij me thuis.


Ik ben dol op oud zink.


De zinken vaten staan meestal 's winters binnen, boven op een kast in de woonkamer of in de keuken. 
In de zomerperiode gaan ze naar buiten.


De Hortensia heb ik vorige week gekocht.
De blauwe tinten van de plant doen het prachtig tussen het verweerde grijs.

Ik wens jullie een heerlijke, zonnige dag toe. 

Liefs, Geartsje


7 opmerkingen:

  1. lieve Geartsje,

    wat een heerlijk tuin! zet de thee maar vast klaar ik kom er aan ! :):)
    fijne zonnige dag ! lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi, wat een heerlijke sfeervolle foto's Geartsje. Je hebt een geweldige leuke tuin...

    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zullen jullie genieten van zo'n mooie tuin..
    Lieve groet,Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Geartsje, Leuk! dat zink zo bij elkaar. Inderdaad ik heb ook ontdekt dat blauwe bloemen prachtig kleuren bij het zink. Witte bloemen ook overigens. Je heb een schattig hoekje gecreëerd.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. you have a great blog ^ ^
    you want to follow each other?
    follow me and let me know with a comment
    and follow you too :))


    kisses
    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hay Geartsje,

    Wat een heerlijk sfeervolle foto's!
    Prachtig je tuin met het zink, en ja die hortensia
    is zo mooi van kleur.

    Ik ben in je shopje geweest, en heb twee geweldige
    roze bestekdozen bij je besteld.
    Ohhh...wat verheug ik me op deze dozen...ik ben gek
    op dit soort dozen...

    Lieve groetjes,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen