zondag 23 juni 2013

Thuis, op de vensterbank...

Afgelopen week een zwart luik, wit geverfd.
Het witte luik staat nu tegen een muur in de woonkamer.
Op deze plek hing voorheen een grote oude lijst met een religieuze prent.



Leuke oude spulletjes bij elkaar...


Nog wat dichter bij...


Het complete hoekje op de vensterbank...


Deze oude ladenkastjes heb ik al jaren.
Gekocht bij Malle Jet.
Ik vind de kastjes nog steeds geweldig mooi!!!



De mensen op de oude foto's zijn geen familie van me.
Oude foto's geven zo'n mooi sfeerplaatje in een brocante interieur...


Vitrinekastje.
Ooit een x aantal ingekocht voor m'n winkel.
Er bleef er eentje over, die heb ik toen aan me zelf kado gedaan.


In het kastje heb ik allerlei klein brocant spul gelegd.
Een deel van mijn verzameling religieus brocante.

Fijne zondag.

Liefs, Geartsje


12 opmerkingen:

  1. Hoi Geartsje,
    Het is weer genieten bij het bekijken van je mooie foto's.Heerlijk sfeertje.
    Liefs van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De ladekastjes zijn echt prachtig!

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijk sfeertje zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een heerlijk sfeertje , echt genieten !

    fijne week lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So very beautiful!!
    Love it!!

    Hugs Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke plaatjes weer bij je! Dit is nou echt brocante.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit weer een prachtig hoekje geworden, gevuld met prachtige spullen! Wat zal het een klus zijn geweest om het zwarte luik wit te krijgen, maar het ziet er wel erg mooi uit.

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello,

    Wat een heerlijk huis!!
    Fijne avond,

    Lieve bloggroet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om bij je binnen te kijken. Een streling voor het oog...zie alleen maar hele mooie dingen...Volgens mij zit jij altijd met een brede glimlach op de bank, hihi. Zou ik wel doen...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige sfeerhoekjes! Je hebt ze mooi op de 'plaat' gezet.
    lieve groet,
    Bertha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie sfeervolle foto's...

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige sfeerhoekjes, en de plaatjes die je er van hebt gemaakt , prachtig
    groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen