woensdag 27 maart 2013

BROCANTE DAGEN 2013 (2)



Dit aankomende PAASweekend is het alweer BROCANTE DAGEN weekend.

De laatste tijd zijn manlief en ik  regelmatig op pad geweest.
Op zoek naar mooie brocante schatten.

Onze woonwinkel ziet er weer gezellig uit.
 Er moet nog wel het een en ander gestyled worden.

En dan gaan we a.s vrijdagmiddag van start.

Ik laat je hierbij nog wat impressiefoto's van onze winkel zien.
















O.a. in de agenda op onze WEBSITE vind je informatie over data, openingstijden enz. van de BROCANTE DAGEN.

Op de raamposter , de 1e foto hier boven, staat ook de nodige informatie.

Ik wil iedereen alvast een heel gezellig Paasweekend toe wensen.

Liefs, Geartsje

7 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er super uit allemaal! Om hebberig van te worden...
    Jammer dat het voor mij 153km rijden is dus een bezoekje gaat jammer genoeg niet lukken :(

    Heel veel plezier!

    Milou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ik hier allemaal zie, wil ik zo in mijn winkel!
    een leuke spullen.
    Ik heb nooit de tijd om "op pad" te gaan, maar wat moet dat heerlijk zijn om al die leuke spullen te vinden!
    Dus je weet het, als je wat overhoudt......
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOh Geartsje wat ziet dat er geweldig mooi en uitnodigend uit!!! Helaas heb ik geen tijd en de afstand is te groot anders was ik graag komen kijken in je mooie winkel. Ik wens je in ieder geval een heel gezellig paasweekend!!!!

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er gezellig uit bij je, leuke spullen!

    Hele fijne paasdagen Geartsje, geniet er van!

    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer van de afstand! Zou zo bij je naar binnen lopen en GENIETEN!!Wat een mooie spullen heb je verzameld, lijkt me heerlijk om te doen. Ook vermoeiend natuurlijk, maar als je dan weer iets prachtigs hebt gescoord is dat toch heerlijk!
    Ik wens je hele fijne paasdagen!
    Liefs, Peetje (De Witte Lanteern)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zo zeg! Jammer dat ik niet bij je op de hoek woon! maar ik wens je hele fijne paasdagen
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Title:
    The Best High Returns on Best Investment
    Content:
    Welcome to Make Money Online with best investment in Hedge fund day trading with high returns on Daily Interest the world best revenue sharing program in which High withdraw is only $5 which is on daily basis.
    For More Details click the link below:
    Yield Investment Program, Best Hyip, Best Investment, Hyip Monitor, Forex Fund, Daily Profit, Monthly Interest, Monthly Profit, Earn Money Online, Money Maker Group, Dream Team Money and like this much more and you can withdraw the amount throw referral commission, eCurrency Invest, LibertyReserve, Alert Pay and SolidTrustPay as well. Get 200% profit within 150 days and the minimum
    Web Link:
    http://www.whatacash.com

    Display Name: whatacash

    BeantwoordenVerwijderen