woensdag 27 februari 2013

Een klein beetje voorjaarssfeer....

Wat is het toch prachtig weer vandaag....

Het zonnetje schijnt hier volop.
Zo heerlijk is dat. Daar wordt je toch helemaal blij van!!!
Niet dat ik anders niet blij ben hoor.
Zeg maar, dat ik er extra blij van wordt.
En waarschijnlijk velen met mij....

Onlangs ben ik weer op pad geweest om leuke spulletjes in te kopen voor m'n (web)winkel.

Ik ben al een aantal dagen druk in de weer om alle dozen uit te pakken en de meeste spullen, die ook geschikt zijn voor de webwinkel, op de foto te zetten.

Mijn woonkamer (hier maak ik meestal de foto's voor de webwinkel) is nu net een pakhuis.

Ik heb ook een beetje vooruit gewerkt.
 O.a. voor de webwinkel update voor vanavond en de update die voor volgende week gepland staat.

De foto's die ik jullie hier laat zien, geven alvast een kleine impressie, van wat er vanavond in de webwinkel geplaatst wordt.




Ik heb er wat kwarteleitjes bij gelegd voor een klein beetje voorjaarssfeer...

Fijne avond.

Liefs, Geartsje


13 opmerkingen:

  1. Volgens mij hadden jullie beter weer dan dat wij hier op de Veluwe hadden.. ik was heel even buiten en het was koud en grijs.. geen zon gezien..helaas..
    Hopelijk komt er snel verbetering.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al heel vaak over je winkel gehoord maar ben er zelf nog niet geweest. Ik heb even rondgekeken op je blog en in je webwinkel. Je hebt prachtige spullen en een mooie blog. Ik kom binnenkort zeker een keer naar je winkel. En ik ga je volgen hoor.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer heel mooi uit!!!! Heerlijk lijkt me dat om al die dozen dan weer uit te pakken en te kijken wat er in zit....spannend.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie nu al leuke spulletjes ertussen... Heerlijk lijkt me dat om dan alles leuk te stylen en te fotograferen. Alleen zou er, denk ik bij mij, niet alles de webwinkel halen...haha. Maarja, soms moet je eerst even thuis uitproberen, hoe iets staat...toch?
    Geniet ervan!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello,

    Staan weer leuke spullen in je webwinkel!! Succes met je verkoop!

    Lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat morgen hier in het net Limburg het zonnetje zich ook nog even laat zien. Want het was vandaag maar grijs weer, maar de dag wel goed benut met ramen zemen, dus als morgen de zon schijnt, kan ik gaan genieten.
    Bij jou is het al echt een beetje voorjaar met die kwarteleitjes. Die zijn zo leuk!
    Ik ga eens even rondneuzen in je webwinkel

    Lieve groet,
    Patricia



    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij wachten allemaal op de eerste echte zonnestralen. Maar het voorjaar is in aantocht!
    Grappig hè, dat je door wat kwarteleitjes meteen dat specifieke voorjaarssfeertje krijgt. Ik houd er ook van.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk hé uitpakken en stylen van de nieuwe collectie. Bij mij staat inmiddels alles op zijn plek maar ben druk met prijzen. Stuur je een beetje zon naar ons in het oosten want het is hier nog wel erg grauw en koud!
    Liefs,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat had je geluk. Wij hebben in België pas vandaag de eerste lentezon. Echt genieten! Leuke kommetjes. Ik ga deze week ook nog eens op pad, niet voor mijn webwinkel, maar voor mezelf.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie spulletjes heb je, vooral het lichte servies vind ik erg mooi!! Leuk blog, ik heb hier nog niet eerder gekeken, maar ik zie veel mooi plaatjes voorbij komen, ik kom hier vaker snuffelen!
    Je bent ook welkom op mijn blog; www.tbezigebijtje.blogspot.nl

    Groetjes en een fijn weekend verder!

    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk en een sfeervolle blog...ik ga je volgen hoor...
    Tot een volgende keer...

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig.. Kwam jouw foto's tegen in Pinterest en ben jouw blog meteen gaan volgen!

    Groetjes,

    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een inspirende blog. Ga je volgen hoor. Lieve-groetjes, Verie
    Ps. Kom eens een kijkje nemen op vvestywo.blogspot.com, Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen