dinsdag 18 december 2012

Wattenpoppetje...


Dit wattenpoppetje heb ik afgelopen zondagmiddag gemaakt.


Het lag al zo lang in de planning om hier mee aan de slag te gaan.

Helaas kwam het er steeds niet van.


Best eenvoudig zelf te maken.


Voor de beentjes heb ik oude glazen lamppegels gebruikt.

De inspiratie heb ik o.a. uit het Jeanne d 'Arc Living Kerstmagazine van vorig jaar gehaald.

En natuurlijk ook een beetje van me zelf.


Het wattenpoppetje hangt nu te pronken aan een paar oude luiken in onze woonkamer.

Liefs, Geartsje


5 opmerkingen:

  1. wat een mooi wattenpoppetje is het geworden! de vitrage van ikea kom je ook overal tegen!
    lieve groetjes,
    Bertha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schattig en goed gelukt! Ik vond/vind ze ook zo leuk en heb er vorig jaar ook gemaakt. Er is er eentje te zien op mijn blogpost van gisteren. Misschien vind je leuk om die van mij te zien?
    Superleuk om te doen, vind je ook niet?
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Geartsje♥ Soooo nice pictures♥ Wish you a merry christmas!!! Big Greetings, Biene♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooooo erg mooi geworden..... echt super gemaakt.. fijne dagen groetjes viana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een "snoepies"

    Heel leuk gemaakt,

    groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen