maandag 3 september 2012

Ons huis in het Jeanne d 'Arc Living magazine....

Eindelijk!!!!

De reportage van de fotoshoot, welke in de maand februari van dit jaar van een deel van ons woonhuis is gemaakt, is nu te bekijken in de nieuwste editie van Jeanne d 'Arc Living, in editie nr.8-2012.

Ik ben super trots!!!

Het is toch speciaal om je huis in zo'n mooi magazine te zien.
De foto's had ik al gezien via email, maar in het magazine ziet het er nog mooier uit....

Vanmiddag heb ik nog wat foto's gemaakt van een hoekje in onze woonkamer...








Het mooie lifestyle magazine is te bestellen in mijn webshop www.geartsje-webwinkel.nl 
En te koop in mijn woonwinkel GEARTSJE in Echtenerbrug.

Fijne avond. Liefs, Geartsje






14 opmerkingen:

  1. Heb net de JdL gelezen en het artikel over je huis gelezen. Prachtige foto's!!!!! Mag je trots op zijn. Vind dit nummer trouwens de mooiste van de afgelopen jaren.... Jouw huis past er helemaal bij.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een eer, Geartsje, een reportage van jullie huis in de JDL! Daar mag je zeker trots op zijn! Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet!
    Fijne avond en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf, geen wonder dat je daar heel trots op bent! Ik hoop het nummer snel in huis te hebben, zodat ik je reportage kan gaan bewonderen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik vond het superrr leuk hoor om je mooie huis te zien !! prachtig !...wij wonen ook in een appartement...en dat kan ook heel mooi zijn toch ???....liefs van mij...xxx...Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tsjoh, wat gaaf! Je zult best trots zijn. Mag ook helemaal! Ik ga de nummer 8 meteen halen.
    Echt heel leuk.
    'k wauw maar dat ik zo'n leuk huis had,
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, het artikel is prachtig maar dat kan ook niet anders met die heerlijke hoekjes die je overal maakt!
    Van harte gefeliciteerd hoor met deze geweldige reportage,
    lekker genieten :)
    Heel veel liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij mag trost zijn !!! Dat is een droom van veel van ons ! Ik wacht ongeduld op de post !!! Hartelijk gefeliciteerd !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtige reportage geworden; daar mag je ook best trots op zijn!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Geartsje,
    Gefeliciteerd met deze reportage in dit geweldige blad! Het ziet er allemaal prachtig uit. Vooral de "witte" kamer met de luiken voor je ramen. Echt super.
    Groeten, Irene & Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HOI,
    ZAG HET GISTER TOEN IK HEM GING LEZEN EN ZAG JE FOTO EN DACHT HE DIE KEN IK WANT BEN WEL IS BIJ JE LEUKE WINKEL GEWEEST!!!

    WAT EN MOOI HUIS HEB JE ZEG ECHT EEN PLAATJE HOOR!!
    EN WAT MAG JE TROTS ZIJN OM VOOR ZO'N BLAD GEVRAAGD TE WORDEN ECHT SUPER!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooh geweldig jij in de JDL nu wordt het echt tijd dat ik er eens 1 ga kopen ik heb er nog nooit 1 in de handen gehad bloos!! hihihi
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had het het weekend gezien. Een mooi artikel is het geworden, echt iets om trots op te zijn!!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi sfeerhoekje!

    Gefeliciteerd met je reportage,je zal wel enorm trots zijn.
    Ik ben benieuwd naar de foto's maar helaas heb ik het magazine niet..

    Lieve Groet, When-D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Logisch dat je trots bent, het ziet er ook allemaal prachtig uit!!

    Yn't Frysk: gewoan in plaatsje!

    Groetjes Patricia

    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen