dinsdag 14 augustus 2012

Diadeem van papieren roosjes...

In de Lente-editie nr.3-2012 van het prachtige lifestyle magazine Jeanne d 'Arc Living, stond een  leuke reportage over diademen.

Door het bewonderen van al deze inspirerende foto's, kreeg ik zin om ook een diadeem te gaan maken...

Op de zolder van mijn woonwinkel lag nog een doos met papieren roosjes.
Deze had ik bewaard uit de tijd dat ik nog workshops groendecoratie gaf.

Zie hier het resultaat van mijn zelf gemaakte rozendiadeem...



                                                                Liefs, Geartsje

11 opmerkingen:

  1. OOOh ik heb ook nog van die roosjes (ergens in een doos in de hobbykamer ;-) alleen weet ik niet zeker of ik die JDL heb, ik zal meteen even gaan zoeken ;-) want ik vind dit wel heel mooi, knap gedaan hoor.

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit mooi gemaakt! Leuk om geïnspireerd te raken door mooie tijdschriften. Ik heb ook genoten van je sfeervolle hoekje in huis.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh leuk!ik herken de roosjes stond er vorige week nog mee in mijn handen uit mijn knutselkast. Toen dacht ik nog wat zal ik er mee doen nu hier bij jou een prachtig resultaat.
    Fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor dit leuke idee. Ook maar eens proberen.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk geworden, mooie foto ook!!
    lieve groet Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk en toevalllig! Ik had precies hetzelfde als jij. Ook door het lentenummer van Jeanne d'Arc kreeg ik zin. Ik heb er twee gemaakt. Een met witte zijden roosjes en een met roze gedroogde rozen en pareltjes. Ik zal er ook eens een post van maken.
    die van jou is gaaf geworden zeg! Erg leuk om te doen, vind je niet? Van die kleine werkjes, die je best in een avondje klaar kunt hebben.
    Hartelijke groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Geartsje..♥
    Wat mooiiii..!!;)
    Ik heb die roosjes ook op zolder maar ook andere pink rose heb ze ook bewerkt kijk maar eens op mijn post..;)
    een leuk idee om een haarkransje te maken..;)
    Liefs en fijne week Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ze idd gezien in de JDL. Vind je uitvoering hiervan prachtig...

    Fijne dag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi geworden. Echt Jdl sfeertje!
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zeg! ik zoek me rot naar zo'n diadeem voor mijn bruiloft over 2 maanden, ik heb wel een soortgelijk iets gevonden maar dit is eigenlijk perfect!

    BeantwoordenVerwijderen