woensdag 18 april 2012

Fotoreportage Jeanne d'Arc Living....






In februari is er een fotoshoot gemaakt van ons woonhuis door fotograaf Pia en styliste Marieke.

De mooie fotoreportage wordt geplaatst in een editie van het prachtige Deense woonmagazine van Jeanne d'Arc Living.

In welke editie de foto's worden geplaatst is mij op dit moment nog niet bekend.

Zodra ik het weet, meld ik het natuurlijk zo snel mogelijk aan jullie.

Ik heb een paar foto's gemaakt van hoekjes uit onze keuken.

Deze zijn niet op de foto gezet voor de fotoreportage...

Vanavond plaats ik nog wat leuke brocante in m'n webwinkeltje om een uurtje of acht.

Liefs, Geartsje

26 opmerkingen:

  1. Gaaf zeg dat je in de JDL komt.....en terecht, super sfeertje!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te gek Geartsje,
    Wat moet dat een ervaring geweest zijn.
    Zijn ze ook nog aan het restylen geweest??

    Ben benieuwd wanneer het er in komt te staan
    Hou ons op de hoogte!

    Lieve groet Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig leuk, Geartsje!
    Een magazine dat steeds meer en meer wordt gelezen en niet alleen in ons Nederland en jouw huis komt daar in. Wat zal jij je trots hebben gevoelt toen je dat gevraagd werd. En straks helemaal als je de JDL in handen hebt.
    Nu het wachten nog..in spanning..
    Geniet er nu maar alvast van!!

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is leuk zeg! Maar je hebt ook echt wel de sfeer om in dit blad zeker niet te misstaan. Ik zou supertrots zijn! Enne... ik ga de JDL meteen kopen als het erin staat.
    Hartelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig!!Om in zon blad te komen,maar als ik ook deze foto's weer zie is het geheel terecht.Ben heel benieuwd.
    Lieve groet ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh spannend,ben zo benieuwd hoe het er uitziet in het blad.
    Het is je gegund,je huis is super.

    Groetjess.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Don't understand a word... :)
    But I think I understood that you will be in one of the next JDL...?
    Coool!! :)
    Sooo beautiful items!!
    Love it!

    Hugs Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oohhh wat spannend allemaal , heel leuk, ik ben benieuwd naar de foto's
    Wat zal je trots zijn.
    Fijne avond groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat leuk voor je!!

    En wat zul je trots zijn als je straks de JDL in handen hebt met de reportage van jouw eigen huis er in, super!

    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk dat op deze manier je mooie spullen in het zonnetje worden gezet!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooooo geweldig jij zult zeker en vast super trots zijn om een zo een mooi blad te komen te staan.... ik ben benieuwd naar de foto's groetjes Viana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh...wat gaaf, ooo....wat zal je trots zijn om in zo`n toch wel erg populair blad te mogen staan!! ben heel blij voor je en trots natuurliijk dat je een medeblogster bent:-)

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend gaaf! Ben benieuwd wanneer het in de JDL komt te staan!

    Mag je trots op zijn!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! In de JDL! Daar kun je trots op zijn!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lijkt me super om in zo'n mooi blad te staan! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WAT LEUK!!
    NOU, DAN ZIE IK HET ZEKER !
    HOE MOOI JIJ WOONT.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WAt super zeg......wat zul je trots zijn.
    Je snapt al......dat wil ik zien ;)
    Super leuk voor je, het is vast en zeker een prachtige reportage geworden.

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk om mee te maken....ik kan me voorstellen dat je niet kan wachten!!

    Ben ook benieuwd!!
    Fijne dag
    Lieve groet Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat wordt vast een zeker een hele mooie reportage, ik kijk er nu al naar uit.
    Volgens mij ben je dan de eerste Nederlandse die in de JDL komt te staan.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk, een foto reportage in JDL, gefeliciteerd!! Ben enorm benieuwd. Je hebt zelf ook prachtige foto's gemaakt, leuk om even binnen te kijken in je keuken. Ik ga je zeker volgen. Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ohhhh wat een eer zeg
    gaaf joh daar mag je echt super trots op zijn
    leuk ben benieuwd wanneer ik je tegen kom in me favoriete blad

    lieve gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Geartsje.
    Gister had je het erover met mij , dus ik dacht gelijk even kijken.
    Maar heb even wat fotos bekeken, helemaal super ....
    En nogmaals wat een eer om in zo'n mooi blad te komen!!

    Liefs Christien.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig !!! Dat is de droom of veel van ons !!! Gefeliciteerd ! Ik wacht op deze reportage zonder geduld !!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Meis daar kun je echt trots op zijn.
    Ik ben er zelfs een beetje trots op!
    Geweldig voor je..en geheel terecht
    dat ze bij jou hiervoor hebben uitgekozen!

    Dag meis..geniet er maar van...

    Liefs,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie foto's, daar mag je zeker trots op zijn. Die witte kannetjes zijn mooi zeg, zou dat ik er zo een had!

    Fijne hemelvaartsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nha wat Leuk! Pia was laatst nog bij ons. Ik kijk uit naar de JDL waar jij in staat. Leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen