woensdag 28 maart 2012

Heerlijke LENTE....



Wat is het toch prachtig weer de laatste dagen!!!
Heerlijk voorjaar.

Momenteel ben ik druk met van alles en nog wat.

Met Pasen organiseren we weer Brocante Dagen in onze winkel en dat neemt extra tijd.

Manlief en ik gaan regelmatig op pad om leuke spulletjes te verzamelen.

De winkel, het binnenplaatsje en de schuur achter de winkel zijn we tussendoor aan het stylen.

We maken er weer een gezellige boel van!!!

Volgende week laat ik wat sfeerfoto's zien van de winkel.

Vanavond heb ik weer nieuwe aanvulling van mooi brocant spul in de webwinkel staan, zo rond een uurtje of acht. www.geartsje-webwinkel.nl

Fijne dag. Geniet van het zonnetje!!!
Liefs, Geartsje

7 opmerkingen:

  1. Mooie eieren,
    jij ook een fijne dag, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wellicht kom ik met de paasdagen even langs, wil het nu toch wel eens 'live' zien!

    Fijne avond en veel plezier met de voorbereidingen.

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vast en zeker een gezellige boel je open dagen. Dat het een groot succes mag worden.
    En je eieren...die zijn lief zeg. Heb je deze zelf gemaakt?
    Echt mooi!

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi, via via kom ik op je blog. Wat leuk allemaal en dat je man ook zo van brocante houdt. Ik ga je volgen hoor en hoop natuurlijk dat je ook eens een bezoekje brengt aan mijn blog. Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige eitjes. En ik ben heel benieuwd naar de sfeerplaatjes! Liefs, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,en dat allemaal ertussen door he.Ik bedoel een kleinkindje erbij en dan nog eieren maken,brocante dagen,inkoop.Ben benieuwd wat je er weer voor wat moois van maken gaat.
    Veel succes he.Tot gauw.


    groejes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He Gaertsje, Wat een leuke blog, ik was hier al eerder geweest ,maar ga me thuis maar eens aanmelden als volger (op t werk lukt het niet. Ik ga lekker meegenieten van al dat moois! Fijn weekend,
    Lydia
    www.lylicards.nl
    www.lylicards.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen